Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:46:25 GMT

شهدای ترور قربانیان توطئه ناجوانمردانه دشمنان هستند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۶۹۳۴

شهدای ترور قربانیان توطئه ناجوانمردانه دشمنان هستند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در سومین همایش ترور در استان بوشهر افزود: این استان با تقدیم ۱۵ شهید ترور از دیرباز زخم خورده این پدیده شوم است.

وی اضافه کرد: برای مثال دشمن وقتی توان مقابله رو در رو را با شهید رئیسعلی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار انگلیس، نداشت از روش ترور استفاده کرد و او را به شهادت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی در باره شهید حجت الاسلام شیخ ابوتراب عاشوری علمدار انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهارداشت: این شهید نیز که ولایت‌مداری، دین‌داری و مردم‌داری از بارزترین ویژگی‌های او بود توسط دشمنان انقلاب اسلامی ترور شد.

جمالی اضافه کرد: دشمن ترسو در حقیقت با استفاده از ترور از پشت خنجر می‌زند به نحوی که سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به تعبیر خودشان "بیابان به بیابان به دنبال شهادت بود" و  کسی یارای این نبود که در میدان نبرد مقابل ایشان بایستد و بجنگد، می بینیم رئیس جمهوری کشوری که به تعبیر خودشان یک ابرقدرت است به صورت مستقیم دستور ترور این شهید را صادر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به شهدای هفته دولت اظهار کرد: فلسفه نام‌گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت؛ زنده ماندن شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید است.

وی ادامه داد: هدف از نام‌گذاری هفته دولت به نام شهیدان رجایی و باهنر یادآوری شاخصه‌های فکری، رفتاری و شخصیتی و خارج نشدن از مسیر فکری آنان است.

جمالی در باره نوع نگاه به مقوله حکومت، سیاست و دین در قبل و بعد از انقلاب گفت: در قبل و بعد از انقلاب یک سری افرادی معتقد بودند دین و شرع مقدس از سیاست و حکومت‌داری جدا است و ربطی به هم ندارند و بعدها که متوجه شدند این عقیده مبنای فکری ندارد هرچند اصراری بر عقیده خود نداشتند اما در عمل می دیدیم دین را در حوزه‌های مختلف دخالت نمی‌دادند.

وی یادآور شد: گروه دیگر کسانی بودند که دین در کنار حکومت را می‌پذیرفتند اما نکته ظریف این است که آیا این ارتباط بنا به مصلحت اندیشی است و یا با محوریت ولایت مطرح می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آن چیزی که باعث شد شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدای ترور اینگونه مظلومانه به شهادت برسند توجه و اعتقاد آنها به اصل ولایت است که اینگونه دشمن ناجوانمردانه اقدام به حذف آنان می‌کند.

وی ادامه داد: همه شهدای ترور نماد عینیت دیانت و سیاست با محوریت ولایت هستند و دشمن این هزینه سنگین  را برای این اقدام خود می‌پذیرند و به این زودی‌ها تاریخ این لکه ننگین را فراموش نخواهد کرد.

جمالی گفت: اختلاف سازمان مجاهدین خلق ( منافقین) با انقلاب بر  سر دین و حکومت نبود بلکه بر سر این بود که چه کسی تشخیص بدهد، حضرت امام خمینی (ره) و یا خودشان که همین باعث انحراف آنها و به جاماندن ۱۶ هزار شهید شد.

وی با تاکید براینکه اگر کسی از متن و اصل شهدا به حاشیه رفت باید منتظر آسیب‌ها بود بیان کرد: نباید اجازه دهیم با فراموش شدن این شهدا روزی فرا برسد که جای جلاد و شهید عوض شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: با برگزاری یادواره‌های شهدا نباید اجازه دهیم غبار فراموشی بر نام و رسم شهدا بنشیند.

برچسب‌ها بوشهر هفته دولت شهدای ترور تروریست همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر هفته دولت شهدای ترور بوشهر هفته دولت شهدای ترور تروریست همایش استان بوشهر شهدای ترور هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟