Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به بازی ۲۳ شهریورماه این تیم مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مجوز حضور کریم باقری و مهرداد خانبان را در اردوی تیم ملی ایران نداده است.

یحیی که نسبت به عدم هماهنگی مسئولان باشگاه با فدراسیون‌نشینان مبنی بر مجوز بازدید از چمن بازی و محل تمرین پرسپولیس در شهر دوشنبه تاجیکستان اعلام نارضایتی کرده است شرایط سرخپوشان را ویژه دانسته و نمی‌خواهد آنها را برای حضور در کادر فنی تیم ملی ایران برای بازی با سوریه و عراق در اختیار دراگان اسکوچیچ قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طبق توافق شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون با کریم باقری قرار شد مربی پرسپولیس در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی از اردوی پرسپولیس جدا شده و به ملی‌پوشان اضافه شود.

توافقی که در فاصله سه روز مانده به بازی مهم و حساس با سوریه رعایت نشده است و بازیکنان تیم ملی ایران به دلیل ابتلای دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان به ویروس کرونا تنها با حضور «ماریو تات» هموطن کروات سرمربی تیم پیگیری شود.

از این رو عزیزی خادم با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس تلفنی گرفت و از آنها خواست تا اجازه حضور کریم باقری در اردو داده شود. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز قول داده است تلاش خود را برای حل این مشکل خواهد کرد. وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت باشگاه پرسپولیس به دلیل کارشکنی تاجیکی‌ها شد. همچنین آنها خواسته یحیی گل محمدی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی را مورد بررسی قرار دادند که قرار است این موضوع در نشستی با حضور حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال پیگیری شود.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه هفته جاری مقابل سوریه نخستین بازی مرحله گروهی انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند. ملی‌پوشان سپس عازم قطر می‌شوند تا دومین بازی خود را ۱۶ شهریور با عراق انجام دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال کریم باقری تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی