Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که ایجاد اشتغال برای افراد به کاری مهم و بزرگ تبدیل شده است، بیکار شدن به مراتب سخت‌تر است و در این شرایط خاص اقتصادی، می‌تواند عواقب بدی در پی داشته باشد.

به دنبال اخراج ۱۲ نفر از نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری بوشهر، این افراد نسبت به بیکار شدن خود معترض بوده و خواستار رسیدگی مسئولان به این امر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌طلبد که مسئولان برای تعدیل نیرو و یا اخراج نیروها از کار، به همه جوانب موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند و اتخاذ تصمیماتی اینچنینی با سنجش همه اثرات آن انجام شود.

اخراج نیروهای شرکتی از شهرداری بوشهر یکی از مسائلی است که این روزها برخی از خانواده‌ها را با مشکل معیشتی روبرو کرده است و اعضای شورای شهر بوشهر پیگیر موضوع هستند.

اخراج نیروها سلیقه‌ای بوده است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با انتقاد از اخراج سلیقه‌ای نیروهای شهرداری بوشهر اظهار داشت: این موضوع یک دغدغه مهم برای ما محسوب می‌شود و پیگیر موضوع هستیم.

خدیجه گرشاسبی با اشاره به اینکه اخراج ۱۲ نیروی شرکتی شهرداری در این شرایط سخت مالی به صورت سلیقه‌ای انجام شده است افزود: نیروهای سفارشی جایگاه محکمی در شهرداری دارند و این افراد چون بدون سفارش بودند اخراج شدند.

وی با اشاره به اینکه اغلب نیروهای اخراج‌شده از بانوان هستند، تصریح کرد: این افراد چندین سال سابقه کار در شهرداری دارند و اخراج آنها در این شرایط سخت کاری، مشکلات بسیار زیادی را رقم زده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار پیگیری سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر برای رسیدگی به این موضوع و رایزنی با مسئولان دستگاه‌های مربوطه شد.

گرشاسبی تصریح کرد: باید تلاش شود که مشکل این نیروها برطرف شود.

پیگیر موضوع هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در این زمینه بیان کرد: مشکل اخراج نیروهای شرکتی شهرداری بوشهر در زمان شورای ششم نبوده است ولی با جدیت این موضوع را پیگیری کردیم.

جعفر پورکبگانی به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکل نیروهای اخراج شده اشاره کرد و ادامه داد: به اتفاق سرپرست شهرداری نشستی در سازمان بازرسی پیرامون این موضوع داشتیم و راهکارهای ارائه دادیم.

وی خاطرنشان کرد: مدیران بازرسی ایراد دارند چرا این نیروها به عنوان پاک‌بان جذب شدند که در بین آنها خانم هست و اگر نیاز به جذب نیرو و استفاده از خدمات این عزیزان بود باید مجوزهای لازم از شورا و شهرداری گرفته و بر طبق ضوابط و فراخوان عمل می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: قول می‌دهم موضوع را پیگیری کنم و آنچه رضای خدا است که انشاالله خوب است رقم بخورد.

کد خبر 5292566

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شورای ششم شورای شهر شورای شهر بوشهر بوشهر ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل خراسان رضوی ستاد ملی مقابله با کرونا شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر نیروهای شرکتی اخراج نیروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت

شرکت فرابورس ایران از الزامی شدن «استقرار حاکمیت شرکتی» به عنوان شرط پذیرش شرکت‌ها در فرابورس خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در خصوص الزام تکمیل فرم های بررسی نظام حاکمیت شرکتی برای شرکت های متقاضی پذیرش به اطلاع کلیه مشاوران محترم پذیرش می‌رساند با توجه به مصوبه شماره2-379مورخ 23/12/1402 هیات مدیره محترم فرابورس ایران در خصوص متقاضیان پذیرش در بازارهای اول، دوم و نوآفرین فرابورس ایران و با عنایت به بند 6 ماده 23 مکرر 1 دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران، مشاوران پذیرش موظفند مطابق با چارچوب مصوب درقسمت فرم های پذیرش مندرج در سایت فرابورس ایران (www.ifb.ir) "گزارش ریسک و حاکمیت شرکتی" اشخاص متقاضی پذیرش را در مقطع بارگذاری اطلاعات در سامانه فراسا ارائه دهند.

در این راستا، مدیرعامل فرابورس هم مساله «استقرار نظام حاکمیت شرکتی» را به عنوان یک معیار اساسی در پذیرش شرکت‌ها در هیئت‌های پذیرش بازار اول، دوم و نوآفرین اعلام کرد.

به گفته محمدعلی شیرازی، شرکت‌های مشاور پذیرش ملزم هستند گزارش وضعیت استقرار حاکمیت شرکتی را مطابق با استاندارد مصوب فرابورس ایران، تهیه و به هیئت پذیرش ارائه دهند.

مدیرعامل فرابورس همچنین عنوان کرد: اجرای نظام حاکمیت شرکتی منجر به تداوم فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، کنترل تضاد منافع میان مدیریت و مالکیت و تنظیم روابط و منافع ذی‌نفعان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد