Web Analytics Made Easy - Statcounter

- سرور مجازی یا VPS؟

- سرور مجازی ایران

- کاربردهای سرور مجازی ایران

- نکاتی که باید در نظر بگیرید!

«سرور مجازی یا VPS؟»

شاید با خود فکر کنید که سرور مجازی با VPS تفاوت دارد اما این طور نیست! در حقیقت، VPS مجموع سه واژه ابتدایی عبارت Virtual Private Server است که معنای این عبارت، همان سرور مجازی خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا، سرور به معنای رایانه ای است که همیشه مشغول به کار است و بسیاری از منابع را در خود جایی داده و عموم، طبق نیاز خود، از این منابع استفاده می کنند. حال، معنای سرور مجازی اختصاصی این است که  شما یک رایانه اختصاصی برای خود دارید که تمام اطلاعات وبسایت شما را در خود  ذخیره دارد و شما می توانید به آن متصل شوید. این سرور می تواند از کشور های گوناگونی چون امریکا، فرانسه، کانادا و ... باشد.

برای دسترسی به این سرور مجازی اختصاصی، نیاز به یک سیستم عاملی چون ویندوز و یا لینوکس است که شما به کمک آن به سرور مجازی خود متصل شوید.

تغییر ندادن IP یکی از مزایای VPS نسبت VPN است و فقط کافی است که توسط سیستم عامل خود (ویندوز و یا لینوکس) به کامپیوتر اختصاصی تان که در کشور مورد نظر تان است متصل شوید و کارهای وبسایت و یا کسب و کارتان انجام دهید و اگر که بتوانید یک سرور مجازی از یک کشور خوب خریداری کنید؛ می توانید از سرعت بسیار بالایی برخوردار شوید.

از آنجایی که یک سرور مجازی شاملCPU ، RAM ، حافظه و هارد است؛ باید با توجه به این مشخصات VPS مورد نظر و نیاز خود را تهیه و استفاده کنید. البته میزان قدرت پردازش و سرعت بالای سرور مجازی ایران باعث شده است تا کاربران بسیار زیادی به سوی این سرویس کشیده شوند.

«سرور مجازی ایران»

سرور مجازی ایران یکی از سرور های موجود است که اگر بخواهید یک سرور اختصاصی از کشور ایران خریداری کنید، با توجه به مطالبی که در رابطه با سرور های اختصاصی گفته شد شما از این سرور، فقط برای وبسایت و اطلاعات خود استفاده خواهید کرد و به دلیل خصوصی بودن آن، مشکلی در سرعت اینترنت به وجود نمی آید. البته لازم به ذکر است که هزینه خرید این نوع از سرور ها بالاتر است.

«کاربردهای سرور مجازی ایران»

سرور مجازی ایران دارای کاربردها و مزایای بسیاری است. اگر که سرور مجازی ایران برای یک وبسایت داخلی باشد؛ از لحاظ امنیت بسیار به خوبی عمل می کند و می توان با خیال راحت اطلاعات را در آن ذخیره کرد.

به دلیل نزدیکی مختصات منطقه، سرعت باز شدن سایت و یا حتی سرعت اینترنت بسیار سریع بوده است و می توان از این مزیت به خوبی استفاده کرد. از آنجایی که در تحریم هستیم و متاسفانه ارزش پول ایران بسیار پایین بوده است؛ خریداری سرور های خارجی، بسیار پر هزینه خواهد بود.

 

«نکاتی که باید در نظر بگیرید!»

برای خرید هر نوع سروری باید در ابتدا، اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید و سپس برای خرید آن اقدام نمایید که خرید سرور مجازی ایران هم، از این قاعده مستثنی نیست و شما باید به نکاتی در رابطه با این سرور، توجه داشته باشید. نکاتی که باید قبل از خریداری یک سرور مجازی ایران  توجه کرد شامل:

به CPU و RAM سرور و همچنین نوع سخت افزار هایی که در سرور به کار برده خواهد شد؛ بایستی توجه کرد. زیرا کم و کاستی در آن‌ها ممکن است که مشکلاتی را در عملکرد شان  به وجود بیاورد و از سرعت آن‌ها بکاهد. در رابطه با CPU وRAM، هر چه قدر که بالا تر باشند؛ سرور مورد نظر، از سرعت و حافظه بیشتری برخوردار می شود.

سرور مجازی ایران مطمئنا از انواع مختلفی برخوردار است که هر کدام از آن ها، ویژگی های مخصوصی را به خود اختصاص‌داده‌اند.

برای انتخاب یک سرور مجازی مناسب برای وبسایت خود، باید تمامی جوانب را سنجید و حتما از یک فرد متخصص برای خریداری یک سرور مجازی ایران استفاده کرد تا بتوان، خریدی بهینه و مناسب داشت و به کسب و کار و رونق وبسایت خود، کمک کرد.

دیگر نکته ای که باید به آن توجه کنید؛ میزان دقت و عملکرد سرور انتخابی شما در زمینه نگهداری اطلاعات و داده های خود است. این موضوع بسیار مهم بوده است و تاثیر به سزایی در کسب و کار شما خواهد داشت. پس حتما قبل از اقدام به خریداری آن، به سروری که تهیه می کنید توجه داشته باشید و اطلاعات کاملی را نسب به آن کسب کنید.

پربیننده ترین دستور لغو رجیستری در مبادی رسمی کشور / رجیستری موبایل آنلاین شود احتمال حذف کامل رجیستری گوشی از مبادی ورودی تعرفه خدمات تلفن ثابت اعلام شد زمان حذف رجیستری تلفن همراه از مبادی ورودی اعلام شد آیفون ۱۳ گران تر از مدل های قبلی خواهد بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرور مجازی ایران سرور مجازی ایران یک سرور مجازی سرور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901117

دیگر خبرها

  • خودرو میتسوبیشی پاجرو اسپورت 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • ببینید | لحظه دلهره آور ریزش قبر در هنگام خاکسپاری
  • عاقبت کار با موبایل هنگام رانندگی (فیلم)
  • خونسردی عجیب مرد هندی هنگام شکار مار کبرا با بطری (فیلم)
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • ببینید | سلفی هنگام سقوط وحشتناک با پاراموتور!