Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، فرماندار مهدیشهر در این آیین ابراز داشت: ۱۷۹ میلیارد ریال طرح عمرانی و سه طرح اقتصادی جهاد کشاورزی به ارزش ۴۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

عبدالرضا میقانی ادامه داد: مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر مهدیشهر و بیمارستان ۱۵ خرداد از طرح‌های مهم این شهرستان است که به لطف خدا و همراهی دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از افتتاح ۱۱ میلیارد ریال طرح در حوزه آبخیزداری مهدیشهر خبر داد و افزود: با توجه به اینکه حدود ۹۰ درصد فضای مهدیشهر را کوهستان تشکیل می‌دهد، سیلاب اخیر بیش از ۴۰ میلیارد ریال به منطقه خسارت وارد کرده است که درخواست ویژه ما، پیگیری برای تخصیص اعتبارهای ملی جهت احداث طرح‌های آبخیزداری بیشتر در مسیر رودخانه و سیلاب است.

ایجاد کلینیک شبانه روزی خواسته مردم مهدیشهر 

حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر نیز در این آیین گفت: از پیگیری های استاندار و فرماندار در راه اندازی بیمارستان ۱۵ خرداد که در حال تجهیز کامل است، تقدیر می‌کنیم. 

وی ادامه داد: با توجه به جانمایی بیمارستان مهدیشهر در خارج شهر، خواسته و تاکید مردم این شهرستان ایجاد کلینیک شبانه روزی در سطح شهر برای ارائه خدمات درمانی به بیماران است. 

بارانی اظهار داشت: تجهیز کامل بیمارستان و بهره‌برداری از همه بخش ها، خواسته ما است که امیدواریم این فضای درمانی بسیار زیبا و با تجهیزات عالی، بتواند به صورت کامل تجهیز و بهره‌برداری شود و خدمات خوبی را به مردم منطقه ارائه کند.

به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شهر سمنان قرار دارد.

هفته دولت امسال ۴٠١ طرح با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح های افتتاحی هفته دولت در استان سمنان ٣١٧ طرح با هزینه‌کرد یکهزار و ٢٨۵ میلیارد تومان است که شامل ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با ٨٨١ میلیارد تومان و ٢٨٣ طرح عمرانی با ۴٠۴ میلیارد تومان می‌شود.

هفته دولت امسال در استان سمنان ٨۴ طرح با ۴٠۵ میلیارد تومان اعتبار نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاحیه منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح طرح مهدی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاحیه منابع طبیعی و آبخیزداری هفته دولت افتتاحیه منابع طبیعی و آبخیزداری افتتاح طرح مهدی شهر میلیارد تومان میلیارد ریال بهره برداری هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر