Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:56:21 GMT

سریال «جزر و مد» در انتظار آنتن

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۷۹۳۷

سریال «جزر و مد» در انتظار آنتن

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «جزر و مد» به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن توکل‌فرد سریالی ۳۰ قسمتی در ژانر اجتماعی است و در استان خوزستان تولید شده است. 

رضا فیاضی ، نصرالله رادش ، مهدی امینی‌خواه، افسانه ناصری، فریده دریامج، خشایار راد و... از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصه این مجموعه متناسب با فضای جنوب کشور بوده و عمده داستان در جنوب کشور می‌گذرد.  قصه سریال «جزر و مد» درباره آدمی است با نام لطیف که اصالتا جنوبی و با زن و بچه خود در تهران زندگی می‌کند. سر او را کلاه می‌گذارند و خانه او را می‌گیرند و وی به ناچار به اهواز و به خانه پدری خود بر می‌گردد تا دوباره به زندگی خود سر و سامان بدهد.

سریال جزر و مد که این روزها مراحل پس از تولید خود را پشت سر می‌گذارد قرار است به زودی از یکی از شبکه های سیما روی آنتن برود.

برچسب‌ها مهدی امینی خواه تهران اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی امینی خواه تهران اهواز مهدی امینی خواه تهران اهواز جزر و مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تابناک

tags # رضا عطاران ، سریال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود