Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه روستاها و مناطق محروم با استفاده از امکان و نیروهای داخلی میسر است و باید برای آن تلاش کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در ادامه بازدید خود از حوزه انتخابیه به روستای چیروک طبس رفت و با اهالی مهمان نواز این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی به لزوم عبرت گرفتن از تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از مطالعه تاریخ و مرور رویدادهای گذشته قصه‌گویی و یا نیش و کنایه زدن نیست بلکه هدف از مرور اتفاقات گذشته عبرت‌آموزی است. 

وی تاکید کرد: امروز وقتی به رویدادهای افغانستان و اتفاقات فرودگاه کابل توجه می‌کنیم، از یک سو متأثر می‌شویم که چرا مردم مسلمان افغانستان در این وضعیت نامناسب و آزاردهنده قرار دارند و از سوی دیگر عاقبت اعتماد بیگانه و تکیه به آمریکا را مشاهده می کنیم و عبرت می‌گیریم. 

نصیرایی بیان داشت: افتخار و کارهای بزرگی که برای  توسعه کشور در سطح روستاها انجام شده همه به برکت این نظام جمهوری اسلامی است و امروز نیز برطرف کردن مشکلات مردم به ویژه روستاها و مناطق محروم با استفاده از امکان و نیروهای داخلی میسر است و باید برای آن تلاش کرد. 

در این بازدید مردم برخی از مشکلات روستا را به اطلاع نماینده خود رساندند که تامین مسکن، برق محله، اجرای طرح آبخیزداری، اینترنت پر سرعت و تامین آب شرب و کشاورزی از اهم مسائل این روستا بود که مسئولان مربوطه گزارشی از اقدامات انجام شده و یا راه حل‌های ممکن برای برطرف کردن مشکلات ارائه دادند.

 برای برطرف شدن مشکل مسکن با توجه به پاسخ منابع طبیعی به استعلامات بنیاد مسکن، مقرر شد فرایند آماده سازی و واگذاری زمین آغاز شود.

همچنین در تماس تلفنی حجت‌الاسلام نصیرایی با مدیرکل منابع طبیعی مقرر شد که طرح آبخیزداری این منطقه در سال جاری اجرا شود و با توجه به زمان‌بر بودن اجرای عملیات ارتقای سایت تلفن همراه و لزوم برطرف کردن مشکل دانش‌آموزان تا آغاز سال تحصیلی  مدیر شرکت مخابرات شهرستان طبس راه حل جایگزین موقتی برای آن ارائه دادند و مقرر شد تا پیگیری شود. 

راهکار مؤثر غلبه بر مشکلات کشور مدیریت جهادی؛ همدلی و اتحاد است رئیس سازمان عقیدتی ارتش: آیت‌الله رئیسی بارقه‌های امید در جامعه ایجاد کرد/ اکثر مشکلات اقتصادی با نگاه به داخل برطرف می‌شودفرمانده سپاه استان اردبیل: تشکیل جبهه فرهنگی و تفکر جهادی لازمه حل مشکلات کشور است

هنوز سیستم بانکی کشور کامل به سمت بانکداری اسلامی نرفته است 

همچنین امروز نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل یکی از بانک‌های استان با انتقاد از نحوه دادن تسهیلات بانک‌ها به واحدهای تولیدی گفت: بانک‌ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی راحت کنند.

حسین خسروی اسفزار با بیان اینکه هدف اصلی بانک‌ها کمک به تولید و اشتغال بوده است، نه آنچه که امروز وجود دارد گفت: اینکه می‌بینیم برخی بانک‌ها به سمت کمک به تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم رفته است جای خوشحالی و قدردانی دارد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب کشور و مشکلات فراوان مردم در این شرایط به ویژه در دو سال اخیر که کرونا هم مزید بر علت شده است گفت: مردم در این شرایط نیازمند تسهیلات کم بهره و بلند مدت هستند که بتوانند بخشی از مشکلات خود را با آن برطرف کنند.

خسروی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت سیزدهم و تاکید ایشان مبنی بر برگردان اعتماد عمومی که در چند سال اخیر از دست رفته است، افزود: گاهی اوقات لازم نیست که حتما مردم به ادارات و بانک‌ها برای برطرف کردن مشکلات خود مراجعه کنند، بلکه می‌شود بانک‌ها به برخی واحدهای خرد و نیمه فعال استان سری بزنند و با دادن تسهیلات کم بهره بخشی از مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/253/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برطرف کردن مشکلات نماینده مردم مشکلات مردم بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۷۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این طرح یک روزه، پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب و چند پزشک عمومی به‌ همراه برخی کارشناسان مشاوره خانواده و تغذیه به اهالی این دو محله کم برخوردار رایگان خدمت کردند.

نادعلی صادقی فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: طرح  آرامش اجتماعی طرحی ملی است که توسط انتظامی با همراهی جامعه خیرین و مسوولان دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدماتی هر شهرستان در محلات کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجرا می‌شود.

او افزود: این طرح در ۲ محله همجوار و کمتر برخوردار سیدآباد و بدلجه گنبدکاووس با همراهی نیکوکاران این شهرستان اجرا و تا پایان سال در تمام محلات کم برخوردار دیگر این شهر اجرا می شود.
در این طرح فراهم کردن امکانات اولیه و تامین رایگان دارو را هم خیر همین محله محمد شهرکی برعهده داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم