Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش جودکی، مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه این کارخانه در هر تن سیمان ۵۰۰ هزار ریال گرانفروشی کرده بود که در تعزیرات حکومتی همدان محکوم شد، افزود: حسب گزارش سازمان صمت همدان مبنی بر گرانفروشی یک واحد تولیدی سیمان مشخص شد این کارخانه بدون اخذ مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت سیمان پاکتی به میزان هر تن ۵۰۰ هزار ریال کرده که این کار افزایش نرخ سیمان در بازار مصرف واخلال در نظام عرضه این محصول کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جودکی بیان کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی همدان اتهام یاد شده را محرز تشخیص و این واحد را به پرداخت مبلغ ۴۶میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که پس از تایید رای در شعبه تجدید نظر استان پرونده هم اکنون در اجرای احکام ادراه کل در حال اجراست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: پل ارتباطی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان با شهروندان همدانی ۳۲۵۲۳۴۴۲ تلفن گویای ۱۲۴ وسامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵وتارنمای t۱۳۵.ir می‌باشد که شهروندان می‌توانند شکایات خود را گزارش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی سیمان تعزیرات حکومتی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل

علی رحیمی آذر گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر مهمور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در گشت مشترک اداره صمت و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد