Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر رضا اله ورن در مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع در غرب تهران اظهار داشت: این مرکز دومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون غیر خودرویی است که در مجموعه شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران وابسته به سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در غرب تهران افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر با ظرفیت تزریق ۱۵۰۰ دز واکسن در روز آماده خدمت رسانی به هم میهنان است گفت: به شرط تأمین واکسن های مورد نیاز، این مرکز آماده ارائه خدمات شبانه روزی به مردم عزیز است.

 اله ورن تصریح کرد: انشالله در رزوهای آتی مراکزی دیگر از وزارت دفاع برای انجام واکسیناسیون تجهیز و آماده ارائه خدمت به مردم خواهند شد.

وی افزود: مردم  می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت بهداشت و ثبت نام برای واکسیناسیون، از خدمات این مرکز  استفاده کنند.


 

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت دفاع واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت دفاع واکسیناسیون ویروس کرونا وزارت دفاع واکسیناسیون وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند