Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید پارسایی فر صبح دوشنبه در مراسم رونمایی از فراخوان شعر عاشورایی «جاماندگان از عرشیان نینوا» اظهار داشت: امسال سومین رویداد ادبی سوگواره شعر «از عرشیان نینوا» و «دومین سوگواره جاماندگان اربعین» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این رویدادها با توجه به هم‌افزایی در استان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اوج و دبیری حوزه هنری انقلاب اسلامی این استان به نام «جاماندگان از عرشیان نینوا» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در دوره گذشته این رویداد باوجود شرایط کرونا با استقبال بسیار خوبی از سوی شاعران هم استانی همراه شد تا جایی که بیش از ۴۰۰ اثر ادبی در سبک‌های مختلف شعری سپید، نیمایی و کلاسیک به دبیرخانه سوگواره رسید.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: سومین سوگواره شعر عاشورایی «جاماندگان از عرشیان نینوا» با محوریت نهضت عاشورا و فلسفه قیام کربلا منتشرشده است.

وی افزود: در بخش ویژه سوگواره اربعین حسینی، پیاده‌روی اربعین و دستاوردهای آن در فراخوان صورت گرفته است.

پارسایی فر بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب تعزیه در استان بوشهر، امسال؛ دیالوگ‌های عاشورایی، در قالب صوتی یا تصویری در سه دقیقه روایت می‌شود می‌توانند به دبیرخانه ارسال کنند.

پارسایی‌فر مهلت پایانی ارسال آثار را پنجم مهرماه مصادف با اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: در این سوگواره در سطح نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار و کمک‌هزینه هوایی سفر کربلا، لوح تقدیر و جوایز نقدی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره شعر عاشورایی می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ بفرستند و یا به‌صورت حضوری به نشانی بوشهر، میدان قدس ابتدای بلوار رئیس‌علی دلواری، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تحویل دهند.

آئین رونمایی از فراخوان شعر عاشورایی «جاماندگان از عرشیان نینوا» با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری، مهدی حیدری معاون صداوسیما، ساسان نوذری مسئول خانه شعر و موسیقی اوج در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5292818

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر حوزه هنری حوزه هنری بوشهر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر محرم 1400 ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل عکس استانها خراسان رضوی شعر عاشورایی سوگواره شعر استان بوشهر پارسایی فر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی