Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق عبدالهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ایران  طرحی برای استعدادیابی از سراسر کشور پایه‌ریزی کرده است  تا فوتبالیست‌های مستعد هر شهرستان به صورت مستقیم و بدون واسطه در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال ثبت نام کنند.

وی اظهارداشت:  فراخوان مرحله اول این طرح  برای بازیکنان رده سنی ۱۴ تا ۱۹ سال بود که  ۱۲۰ نفر مستعد از  این شهرستان و در رده سنی نونهالان و نوجوانان ثبت نام کردند و از این مجموع بنا به اولویت ۴۳ نفر دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی گفت: نمایندگان استعدادیاب استان بوشهر در بندرگناوه پس از ارزیابی‌های صورت گرفته و طبق معیارهای تکنیک ، تاکتیک ، سرعت ، قدرت و رفتار اجتماعی درون زمین ، هفت نفر را انتخاب و به مرکز استان معرفی کردند.

وی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته، حامد خواجه گیری ، ارشیا شهبازی ، مهدی عالیشه ، علیرضا زنگنه ، مجتبی قائمی ، امیرمحمد خرمی  و امیرمحمد فولادچنگ به ترتیب اول تا هفتم شدند.

رئیس هیات فوتبال گناوه یادآورشد:  فوتبالیست‌های مستعد منتخب  استان‌ها در چهار منطقه کشور در اختیار مربیان تیم ملی جوانان قرار خواهند گرفت تا بعد از آزمون‌های انفرادی و تیمی به جمع بازیکنان این رده بپیوندند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر مسابقات استعدادهای برتر ورزشی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فوتبال بوشهر مسابقات استعدادهای برتر ورزشی گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: این اردو به میزبانی هیأت فوتبال شهرستان سامان برگزار و ۷۰ بازیکن از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند.
سلیمی افزود: نفرات منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد