Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@12:52:44 GMT

مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی وزرات دفاع افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۷۴۹

مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی وزرات دفاع افتتاح شد

مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی ودجا با ظرفیت پذیرش روزانه ۱۵۰۰ نفر افتتاح شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درآیین افتتاح  مرکز تجمیعی واکسیناسیون وزارت دفاع  در شرکت پنها اظهار داشت: وزارت دفاع در مجموعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع امروز این افتخار را دارد که در حوزه ی واکسیناسون عمومی نیز گام بردارد و در کنار خدماتی که تا کنون برای مبارزه با بیماری کرونا ارائه کرده است واکسیناسیون مردم عزیز را نیز در دستور کار قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه اندازی مرکز واکسیناسیون عمومی در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران را در راستای تدابیرمقام معظم رهبری و درخواست مرکز بهداشت غرب تهران عنوان کرد و گفت: هر کجا کمک و درخواستی از مجموعه نیروهای مسلح و وزارت دفاع شده است این عزیزان جانانه پای کار بوده اند.

وی افزود: هر چقدر میزان واکسیناسیون  توسعه پیدا کند قطعا آمار بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما نیز به زعم خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

امیر شعبانیان با بیان پذیرش ظرفیت 1500 نفر در روز در مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی تصریح کرد: در صورت تأمین واکسن از سوی مبادی ذیربط ظرفیت تزریق 5هزار دز در روز را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه چندی پیش نخستین مرکز واکسیناسیون وزارت دفاع در شرق تهران افتتاح شد گفت: وزارت دفاع نه تنها در پشتیبانی از نیروهای مسلح و تأمین امینت کشور در کنار مردم عزیز است بلکه تا از بین رفتن و کنترل بیماری کرونا نیز در کنار مردم شریف ایران اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز واکسیناسیون صنایع هوایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، علیرضا عرب علیدوستی در این باره گفت: با توجه به نزدیکی کرمان به استان سیستان‌ و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین(معمول) کودکان اضافه شده  وخانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر علت واکسن سرخک را دریافت نکرده اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان از شهروندان خواست اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند؛ همچنین در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک فوری به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی(ع) جهت انجام نمونه‌گیری مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد، بنابراین خانواده‌ها واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی (واکسن MMR) به تعویق نیاندازید.

سرخک بیماری ویروسی مسری است که از طریق ذرات معلق در هوا و تماس با ترشحات فرد بیمار سرایت می‌کند و علائم این بیماری شامل تب، بثورات پوستی، التهاب، قرمزی پشت گوش، خستگی، ضعف و بی‌حالی نمایان می شود.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد