Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@11:30:59 GMT

واکسیناسیون پرسنل فاوای شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۵۹۷۹۷

خبرگزاری آریا - در راستای کاهش احتمال ابتلا و انتقال بیماری کووید-19 تاکنون واکسیناسیون 511 نفر از پرسنل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران طی چهار مرحله به انجام رسیده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، افزایش نگران‌کننده‌ی تعداد مبتلایان به کویید 19 در سال گذشته سبب شد سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گام نخست، سیاست‌های دورکاری را برای 70 درصد پرسنل این سازمان اعمال کند تا بدین‌ترتیب حفظ سلامتی منابع انسانی در اولویت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش امور مدیریت HSE سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، تلاش شد سازمان فاوا به دلیل خدمات‌دهی برخط و آنلاین و همچنین پشتیبانی از سامانه‌های شهرداری تهران در اولویت واکسیناسیون قرار گیرد.
بدین‌ترتیب با هماهنگی شرکت شهر سالم به عنوان مجری، از تاریخ 27 مردادماه سال جاری در نخستین دوره، 170 نفر شامل کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، دیابت، فشار خون بالا، نقص در سیستم ایمنی، بیماری کلیوی، آسم، BMI بالا و غیره و کارکنان بالای 50 سال،کارکنان انتظامات و کارگران خدمات واکسینه شدند.
در دومین دوره از واکسیناسیون در تاریخ 30 مردادماه سال جاری، کارکنان واحدهای سازمان که بیشترین ارتباط حضوری با واحدهای خدمات گیرنده، شهروندان و همکاران دیگر را دارند در اولویت قرار گرفتند که شامل 149 نفر شدند. این گزارش حاکی از آن است که تاکنون تعداد 191 تن از پرسنل، دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.
تاکنون بر اساس زمان‌بندی انجام شده، دوز دوم واکسن برای افرادی که دوز اول را دریافت کرده‌اند، لحاظ شده است و طبق تاریخ‌های اعلام شده، پرسنل باقیمانده نیز، دوز دوم واکسن را دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی در درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه "فرحزاد" تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.


وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی