Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عسکری گفت: سازمان تدارکات پزشکی علاوه بر واردات واکسن کرونا از شرکت بین المللی سینوفارم چین، در حال رایزنی و مذاکره با کمپانی‌های معتبر دیگر از جمله اسپوتنیک روسیه، جانسون اند جانسون هلند، کانسینو بایولاجیکس چین و آسترازنکا انگلستان است که با توجه به حساسیت موضوع به محض پیشرفت در مذاکرات، گزارشات نتایج حاصله ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان تدارکات پزشکی در راستای کاهش ازدحام مراجعین به داروخانه مرکزی به ایجاد فضایی جداگانه در داروخانه فوق تخصصی و تک نسخه ایی برای ارائه خدمات بهتر برای بیماران کرونایی اقدام کرده است. تهیه و تأمین داروهای کرونا به صورت ویژه با خدمات رسانی ویژه به بیماران کرونایی با رعایت پروتکل‌ها و حفظ فاصله گذاری در حال انجام است و این داروخانه‌ها تا آخرین ساعات شب نیز به خدمت رسانی می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از ابتدای سال جاری تا ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ موفق به تولید بیش از ۴۷ میلیون عدد سرنگ در اندازه‌های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری دو تکه، سه تکه و سرنگ انسولین شده است که این رقم پس از تشکیل و اعلام مصوبات جلسه قرارگاه مبارزه با کرونا در ستاد، با رشد ۳ میلیون عددی تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۰ به بیش از ۵۰ میلیون عدد انواع سرنگ رسیده است. این تولیدات سبب شده است تا قسمتی از دغدغه‌ها در عرصه تجهیزات پزشکی کاهش یابد و خدمات رسانی به شهروندان در اوج کرونا با خیالی آسوده‌تر صورت گیرد.

کد خبر 5292815

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تدارکات پزشکی علیرضا عسکری انسولین واکسن کرونا ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا بهرام عین اللهی روز داروساز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون شیوع کرونا قارچ سیاه سازمان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران واکسن نوزاد داروخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۵۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی