Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در هفته گذشته در پی شکایت مالک یک واحد صنفی آبمیوه و بستنی فروشی مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در مقابل واحد صنفی اش و ایجاد تخریب و درگیری با وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پایتخت قرار گرفت.

به گزرش رکنا، وی افزود: با توجه به اظهارت شاکی و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد، یکی از اقوام شاکی که از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت بوده در یک اختلاف حساب مالی قدیمی  با شاکی، با همکاری چند تن از افراد شرور واحد صنفی شاکی را تخریب و قبل ار رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری عاملان حمله به آبمیوه فروشی

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش های فراوان پلیس،  مخفیگاه و هویت عامل اصلی این درگیری در حوالی "تهرانپارس" شناسایی شد تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضائی دستور دستگیری وی اخذ و در صبح روز 8 شهریور ماه تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری  همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش درگیری دستگیری اخبار حوادث دستگیری درگیری درگیری اراذل و اوباش سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی نیکی کریمی قیمت مهدی طارمی و سحر قریشی ایران بازیگران زن معروف فال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران