Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:39:40 GMT

بهترین مسیر برای یادگیری عکاسی حرفه ای

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۰۵۱۴

بهترین مسیر برای یادگیری عکاسی حرفه ای

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عکاسی هنر بسیار جذابی است که خیلی از ما به آن علاقه داریم و دوست داریم عکس‌های زیبا و منحصر به فردی بگیریم، ولی نمی‌دانیم برای شروع چه تجهیزاتی مثل دوربین و یا اینکه اصلاً از چه نقطه‌ای باید یادگیری عکاسی را شروع کنیم؟! در این مقاله دقیقاً می‌خواهیم همین موضوع را بررسی کنیم که برای یادگیری درست و اصولی عکاسی چه مسیری را باید طی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاسی یک هنر است نه صرفاً ابزار!

یک تصور غلط برای شروع یادگیری عکاسی در ذهن اکثر افراد این است که اگر یک دوربین گران قیمت خریداری کنند و با آن شروع به گرفتن عکس کنند خود به خود تبدیل به یک عکاس حرفه ای می‌شوند در صورتی که چنین فکری کاملاً غلط است. عکاسی یک هنر است و ما باید بتوانیم یک اثر هنری را خلق کنیم که سالیان سال این اثر دیده شود. شما باید در تولید یک اثر هنری مثل عکس قواعد و اصول هنری که باعث زیبا و جاودانه شدن یک عکس می‌شود را یاد بگیرید و بر آن تسلط پیدا کنید مثل: ترکیب بندی، رنگ بندی، نورپردازی، ژست و پوز، زاویه دید، نگاه خلاقانه و...

یادگیری صحیح ابزارهای عکاسی

در قدم بعدی برای یادگیری مهارت عکاسی، یادگیری صحیح ابزارهای عکاسی مثل کار کردن با دوربین عکاسی می‌باشد. زمانی که ما یک دوربین عکاسی می خریم و می‌خواهیم با آن عکس بگیریم، باید تسلط کامل بر امکانات و تجهیزات دوربین داشته باشیم و بتوانیم خیلی سریع از امکانات دوربین خود جهت خلق یک عکس زیبا استفاده کنیم.

امروزه دوربین‌های دیجیتال امکانات فوق العاده ای دارند که حتی شما با انتخاب یک دوربین و لنز متوسط می‌توانید کار خود برای عکاسی را شروع کنید و بعد از تسلط کامل و کسب تجربه در آن می‌توانید دوربین عکاسی و لنز خود را بر اساس نیاز روز ارتقا دهید.

یادگیری عکاسی بصورت خودآموز

برای یادگیری عکاسی شما می‌توانید بصورت خودآموز با استفاده از منابع معتبر فارسی و انگلیسی آموزش خود را شروع کنید، اما عکاسی یک هنر گسترده و البته در حال تغییر است به همین دلیل در قدم‌های اولیه شما باید قواعد و اصول اولیه را از آنها بیاموزید.

برای شروع یادگیری می‌توانید از منابعی مثل مقالات و کتاب‌های عکاسی و یا ویدیوهای آموزشی مثل سایت یوتیوب استفاده کنید تا با مفاهیم اولیه عکاسی آشنا شوید و بر آن مسلط شوید ولی قاعدتاً این نوع یادگیری زمان بر است و سوالات زیادی در ذهن شما شکل می‌گیرد.

دوره‌های آموزش عکاسی، راه میانبر شما

پس از آن که دانش اولیه را در حوزه عکاسی کسب کردید با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد، شما به خوبی می‌دانید که چه کارهایی برای موفقیت در عکاسی لازم است ولی احتمالاً نمی‌دانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید.

شرکت در دوره‌های آموزشی به شما کمک می‌کند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در چند سال تجربه کنید در سه ماه یاد بگیرید. هزینه‌ای که برای دریافت این اطلاعات تخصصی و تجربه کاربردی می‌پردازید در مقابل زمان و هزینه‌ای که برای آزمون و خطای روش‌های مختلف صرف می‌کنید بسیار ناچیز است.

آکادمی وی یاد اصفهان برگزار کننده دوره‌های تخصصی عکاسی و نورپردازی در اصفهان به شما کمک می‌کند که هنر عکاسی را طی ۳ ماه در دوره آموزش عکاسی اصفهان بصورت کامل یاد بگیرید. برخی از مباحث ارائه شده در این دوره عبارتند از آموزش: مفاهیم عکاسی، نورسنجی دوربین، منو و تنظیمات دوربین، کادربندی و زوایا، ژست و پوز، رنگ بندی، نورپردازی آتلیه، نورپردازی فضای باز، کسب درآمد از عکاسی

با شرکت در این دوره علاوه بر کسب هنر و دانش تخصصی عکاسی می‌توانید مدرک معتبر و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور را نیز دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی به سایت آکادمی وی یاد اصفهان مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5292697

منبع: مهر

کلیدواژه: عکاسی دوربین عکاسی اصفهان کسب و کار گروه صنعتی ایران خودرو صنعت خودروسازی سرمایه گذاری آشپزخانه کسب و کارهای اینترنتی دکوراسیون منزل موبایل پلاستیک سیستم ایمنی لیزر ایران خودرو ایمپلنت بورس یادگیری عکاسی برای یادگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم با زنگ سپاس معلم آغاز می‌شوند.

وی افزود: زنگ سپاس معلم یازدهم اردیبهشت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه در مدرسه مهر نواخته خواهد شد.

بهرام پور گفت: آئین غبار روبی مزار شهدای گمنام در کیش نیز سه شنبه ساعت هشت و پانزده دقیقه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: در اولین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم جمعی از فرهنگیان کیش با ائمه جمعه دیدار و گفتگو خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در مدرسه پروین اعتصامی نیز سه شنبه یازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۰ افتتاح می‌شود.

صالح بهرام پور گفت: چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت همکاران اداری آموزش و پرورش با حضور در مدارس از معلمان با اهدای گل و شیرینی قدردانی می‌کنند.

وی افزود: شروع به کار نمایشگاه دستاورد‌های آموزش و پرورش نیز در دومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: دیدار با فرزندان فرهنگی شهدا نیز در سومین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام خواهد شد.

بهرام پور تصریح کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برپایی میز خدمت آموزش و پرورش نیز در چهارمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از معلمان برتر منطقه آموزش و پرورش نیز روز شنبه و در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش کیش گفت: جنگ شبانه ویژه فرهنگیان کیش به همراه خانواده نیز در شانزدهمین روز از اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • افتتاح نمایشگاه فرصت‌های متنوع یادگیری در هفته گرامیداشت مقام معلم
  • یک عملکرد غیرمنتظره در مخچه کشف شد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت