Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل نزاع و تخریب یک واحد صنفی آبمیوه فروشی در حوالی میدان "نارمک" خبر داد.

 سرهنگ "سعید راستی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در هفته گذشته در پی شکایت مالک یک واحد صنفی آبیموه و بستنی فروشی   مبنی بر حضور تعدادی از اراذل و اوباش در مقابل واحد صنفی اش و ایجاد تخریب و درگیری با وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مرکز عملیات پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اظهارت شاکی و پایش دوربین های مداربسته مشخص شد، یکی از اقوام شاکی که از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت بوده طی یک اختلاف حساب مالی قدیمی  با شاکی، با همکاری چند تن از افراد شرور واحد صنفی شاکی را تخریب و قبل ار رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با تلاش های فراوان پلیس،  مخفیگاه و هویت عامل اصلی این درگیری در حوالی "تهرانپارس" شناسایی شد تصریح کرد: با ارسال مستندات به مرجع قضائی دستور دستگیری وی اخذ و در صبح روز هشتم شهریور ماه تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و پس از انجام چندین ساعت تعقیب و مراقبت متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد:تلاش برای دستگیری سایر متهمان متواری  همچنان ادامه دارد.ایلنا 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو

واحد امنیت شخصیت‌های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری، پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی اختصاصی از این حادثه نوشت، ظاهرا در جریان تظاهرات انجام گرفته در قیصریه، تعدادی از معترضین به فنس‌ها اطراف منزل نتانیاهو آسیب رساندند.

همین امر باعث شد تا پلیس یک زن و یک مرد را که متهم به وارد آوردن این خسارات هستند، دستگیر کردند، بعد از آن نیز موانع جدیدی در اطراف این منزل برای جلوگیری از نزدیک شدن افراد متفرقه ایجاد شد.

گفته می‌شود، نیروی حفاظت شخصیت‌های شاباک که مسئولیت حفظ امنیت خانه نتانیاهو را دارند متوجه این تخریب شده و با پلیس تماس گرفته است.

به گفته پلیس از افراد دستگیر شده، نقشه‌‌هایی پیدا شد که نشان می‌داد قصد داشتند خود را به داخل منزل نتانیاهو برسانند.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندوضعیت نتانیاهو 200 روز بعد از طوفان

گفتنی است بنیامین نتانیاهو که از سوی بسیاری از احاد جامعه مهاجران صهیونیست به عنوان مقصر اصلی شکست های متوالی اسرائیل معرفی می‌شود به یکی از منفورترین شخصیت های اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد