Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:00:08 GMT

واکنش پلیس تهران به خبر اسیدپاشی به مامور پلیس + جزئیات

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۱۷۹

واکنش پلیس تهران به خبر اسیدپاشی به مامور پلیس + جزئیات

اسیدپاشی در تهران اتفاق افتاد. سارق مسلح دست به اسیدپاشی زد. عامل اسیدپاشی دستگیر شد. در این اسیدپاشی دو مأمور از ناحیه، دست و پا مصدوم شدند. یک اسلحه کلت کمری همراه با 15 فشنگ از متهم اسیدپاشی کشف شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت یک سارق مسلح با رشادت مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ، در تشریح این خبر بیان داشت : حدود ساعت دو بامداد شب گذشته  (هشتم شهریور)، مأموران کلانتری 113 بازار حین‌ گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را حین سرقت و مجروح کردن شهروندی مشاهده کرده و به سرعت برای دستگیری  سارق وارد عمل  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: سارق با مشاهده مأموران درحالیکه دست مالباخته را با چاقو زخمی کرده بود، از محل متواری که پس از دقایقی تعقیب و گریز، متهم در یک کوچه بن‌بست متوقف شد.

وی تصریح کرد: سارق مسلح که راهی برای فرار نداشت، محتویات یک بطری را که گویا حاوی ماده‌ای شبیه اسید بود، به سمت افسر گشت و دیگر مأمور کلانتری 113 بازار ریخته که منجر به مصدومیت دو مأمور از ناحیه، دست و پا شد اما مأموران انتظامی با آمادگی و رشادت کامل، متهم را با شلیک یک گلوله سارق را از ناحیه  پای مورد اصابت قرار داده و زمین‌گیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک اسلحه کلت کمری همراه با 15 فشنگ از این سارق مسلح، گفت: مالباخته نیز در بررسی بیشتر عنوان کرد که سارق قصد زورگیری و سرقت تلفن‌همراه وی را داشته اما با حضور به موقع مأموران، ناکام مانده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه عکس‌العمل به موقع مأموران پلیس، فرصت استفاده از سلاح را به سارق مسلح نداد، خاطرنشان کرد: دو مأمور پلیس نیز که به صورت جزئی مصدوم شده بودند، برای مداوا به بیمارستان  انتقال یافتند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اسیدپاشی اخبار حوادث اسیدپاشی اسیدپاشی در تهران اسیدپاشی به مامور پلیس سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت مهدی طارمی و سحر قریشی بازیگران زن معروف فال نیکی کریمی بازار آزاد سارق مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵ سارق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در راستای اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد