Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@06:39:53 GMT

«پورمیرزایی» در پاراوزنه برداری نقره گرفت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۴۸۵

«پورمیرزایی» در پاراوزنه برداری نقره گرفت

ملی پوش پاراوزنه‌برداری ایران در رقابت‌های دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم بازی‌های پارالمپیک توکیو به مدال نقره رسید.

رقابت های پاراوزنه برداری بازی های پارالمپیک توکیو با برگزاری مسابقات دسته به اضافه ۱۰۷ کیلوگرم مردان به پایان رسید. در این دسته ورزشکارانی از ایران، عراق، مصر، کلمبیا، چین، کره جنوبی، آذربایجان، یونان و اردن حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مسابقه چند کلیپ از سیامند رحمان رکوردار جهان و پارالمپیک این دسته پخش شد. رحمان اسفندماه سال ۱۳۹۸ به خاطر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

کادر فنی برای حرکت نخست پورمیرزایی وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی را درخواست دادند که دارنده مدال نقره قهرمانی جهان برای مهار آن مشکلی نداشت. وی در ادامه رقابت وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی را مهار کرد تا خود را به عنوان مدعی جدی مدال طلای این دسته معرفی کند.

پورمیرزایی در حرکت سوم نتوانست وزنه ۲۴۶ کیلوگرم را مهار کند تا مدال طلای این دسته بعد از سال ها نصیب کاروان ورزشی ایران نشود.

جمیل الشبلی ورزشکار اردنی رقیب پورمیرزایی برای کسب مدال طلا بود که در حرکت نخست وزنه ۲۳۶ کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم نیز وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی را به ثبت رساند تا رقابت او با ملی پوش ایرانی برای کسب مدال طلا به حرکت پایانی بکشد. وی در حرکت پایانی موفق به مهار وزنه ۲۴۶ کیلوگرمی نشد اما به خاطر اختلاف وزن در جایگاه نخست ایستاد.

فارس از عراق نیز با مهار وزنه ۲۲۸ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

پورمیرزایی با پیراهنی منقش به عکس سیامند روی سکو رفت و مدال خود را دریافت کرد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • شاه کلید مهار تورم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد