Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:12:56 GMT

ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۱۵۴۶

ظرفیت بیمارستان بزرگ دزفول تکمیل شد

به گزارش ایرنا علی قمیشی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران دزفول افزود: به علت افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در حال افزایش بخش های جدید و بکارگیری نیرو از سایر منابع و بیمارستان‌ها هستیم.

وی زیرساخت‌های بیمارستانی را محدود اعلام کرد و افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری و حدود ۶۰۰ بیمار سرپایی نیز خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: سن ابتلا و بستری در دزفول کاهش یافته و در میان بستری‌های کرونایی دزفول تعداد زیادی جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله مشاهده می‌شود درنتیجه مردم باید شرایط را جدی بگیرند.

وی افزود: روند واکسیناسیون در دزفول در حال انجام است و به زودی ۲ مرکز واکسیناسیون دیگر به تعداد مراکز افزوده می‌شود ضمن اینکه در تلاش هستیم سهمیه واکسن شهرستان افزایش یابد.

قمیشی از کاهش رعایت موازین بهداشتی در دزفول و افزایش عادی انگاری در سطح جامعه انتقاد کرد و گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستند و از مردم انتظار دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراقبت از خود و خانواده هایشان در کنار کادر درمان باشند.

دزفول در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ ایرج حیدریان افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان ۶ و سه دهم درصد بود.

حیدریان ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی اضافه کرد: ذخیره سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان نیز ۶۰ درصد است.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

دیگر خبرها

  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی