Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم ترسناک «کندی من» با فروش ۲۲ میلیون دلاری در اولین آخر هفته اکرانش در صدر جدول فروش آمریکا جای گرفت.

به گزارش قدس آنلاین، «کندی من» با فروش ۲۲.۳۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم این هفته در آمریکای شمالی شد. این فروش از اکران در ۳۵۶۹ سالن سینما از نمایش ۳ روز اول فیلم به دست آمده است.

این فیلم که با درجه R و مناسب بزرگسالان است بر مبنای فیلمنامه جوردن پلی و به کارگردانی نیا داکاستا فیلمساز سازنده «کاپیتان مارول ۲» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقبال به ویژه در شرایطی که مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا کمتر سینما می‌روند، شگفت‌آور بوده است.

این فیلم که تنها در سینماها قابل تماشا است، نسخه جدیدی از فیلم ترسناکی به همین نام در سال ۱۹۹۲ است.

«کندی من» که با بودجه ۲۵ میلیون دلاری ساخته شده و از محصولات ام‌جی‌ام است، با شکست دادن «مرد آزاد» این جایگاه را کسب کرد. این فیلم با بازی یحیی عبدل‌متین با نظر مثبت منتقدان هم روبه روشده و امتیاز ۸۵ درصد را در سایت راتن تومیتوز کسب کرده است.

«کندی من» از نمایش در ۵۱ بازار بین‌المللی نیز ۵.۲۳ میلیون دلار کسب کرد تا مجموع فروشش را در اولین اکرانش به ۲۷.۶ میلیون دلار برساند.

در همین حال «مرد آزاد» هم با کاهش ۲۷ درصدی فروش در سومین هفته اکرانش ۱۳.۶ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۳۹۴۰ سالن سینما کسب کرد تا مجموع فروشش در آمریکا به ۷۹ میلیون دلار و در سطح جهان به ۱۷۹ میلیون دلار برسد.

جایگاه سوم به انیمیشن «گشت پنجه‌ای‌ها» یا «سگ‌های نگهبان» رسید که با کاهش ۵۰ درصدی نسبت به هفته پیش ۶.۶ میلیون دلار فروخت و۲۴ میلیون دلار از فروش در آمریکا وکانادا تا به حال به دست آورده است.

جایگاه چهارم هم به فیلم «گشت و گذار در جنگل» کمپانی دیزنی با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت اختصاص یافت که ۵ میلیون فروش کرد و تاکنون ۱۰۰.۱ میلیون دلار فروخته است. فروش جهانی این فیلم در مجموع ۱۸۷ میلیون دلار شده است. این فیلم در عین حال در سرویس آنلاین دیزنی یعنی دیزنی پلاس در دسترس علاقه‌مندان است.

پنجمین فیلم هفته هم «نفس نکش ۲» است با فروش ۲.۸ میلیون دلاری از نمایش در ۲۷۰۳ سالن سینما این مبلغ را کسب کرده و در مجموع ۲۴.۵ میلیون دلار در بازار داخلی فروخته است.

منبع: مهر انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم ترسناک میلیون دلار کندی من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • تامین ۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون دلار برای کالا‌های اساسی در مرکز مبادله
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فروش میلیون دلاری شاهکار ناتمام
  • بازار دلار سرد‌تر می‌شود؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»