Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران با بیان اینکه عمده بستانکاران واحد‌های تولیدی ورشکسته، بانک‌ها هستند، گفت: با تعطیل شدن این واحد‌ها علاوه بر بیکار شدن تعداد زیادی نیروی کار، چرخ تولید داخلی نیز از حرکت باز می‌ایستد. خبرگزاری میزان - نشست بابک ترکی، رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران با نمایندگان حقوقی تعدای از بانک‌ها به منظور بررسی مشکلات و رفع موانع واحد‌های تولیدی تحت نظارت اداره تصفیه دادگستری تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: مشکلات شرکت یخچال‌سازی لرستان بررسی شد رئیس اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری تهران در این نشست بیان داشت: عمده بستانکاران واحد‌های تولیدی ورشکسته، بانک‌ها هستند و با تعطیل شدن این واحد‌ها علاوه بر بیکار شدن تعداد زیادی نیروی کار، چرخ تولید داخلی نیز از حرکت باز می‌ایستد.

ترکی در پایان بر لزوم تعامل بانک‌ها با واحد‌های تولیدی به منظور ادامه حیات در جریان تولید کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: ورشکستگی دادگستری تهران اقتصاد مقاومتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورشکستگی دادگستری تهران اقتصاد مقاومتی ورشکستگی دادگستری تهران واحد های تولیدی اداره تصفیه بانک ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • بانک آمریکایی «ریپابلیک فرست» اعلام ورشکستگی کرد
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشکستگی
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه