Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دشمن با تحریف به دنبال زیرسوال بردن ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت و یادبود جانباز و آزاده سرافراز مرحوم سیدحمید حسینی با اشاره به تلاش دشمن برعلیه فرهنگ عاشورا اظهار داشت: به رغم تمامی دسیسه و توطئه دشمنان و هجمه به فرهنگ سرخ عاشورا به منظور کمرنگ کردن اثرگذاری این حادثه بزرگ اسلام خوشبختانه شور حسینی هنوز در کشور ما و دنیای اسلام و دیگر کشورهای جهان پررنگ بوده هرچند عاشورا دو بال دارد یکی شور و یکی شعور که باید به هر دو اصل مهم توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعور حسینی پیامدها و درس های بسیاری به دنبال خود دارد که هرکدام از آنها گره گشای بسیاری از مشکلات هستند بنابراین امروز توجه به درس‌های ارزشمند عاشورای حسینی ضرورتی مهم و اجتناب‌ناچذیر است زیرا مقاومت در برابر دشمنان و ایستادگی بر روی ارزش‌ها از مهمترین درس‌های عاشورا است که به ما درس مبارزه، مقاومت و ایستادگی با توطئه و فتنه‌انگیزی می‌دهد.

توجه به حق الناس از درس‌های مهم عاشورا است

کریمی بیان کرد: دومین پیام عاشورا، احیاء و ترویج امربه معروف و نهی از منکر است بنابراین باید زنده نگه‌داشتن معروفات الهی و مقابله با منکرات همواره باید در جامعه اسلامی دیده شود و اگر در جامعه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شود همه ارزش‌ها پایمال خواهند شد و امروز در شرایطی که دشمنان به دنبال تحریف هستند توجه و  تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت مهم است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: انس با کلام وحی، توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اقامه نماز از دیگر پیامدهای عاشورا است و راه خروج از سستی، غفلت و تعلل توجه به کلام الهی و اهمیت دادن به اقامه نماز است و درصورت فراموشی این دو اصل مهم از سوی جامعه، گمراهی در کمین مردم و جامعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: توجه به حق الناس از دیگر موضوعات مهم عاشورا است چراکه این مسئله در همه ابعاد باید همواره مورد توجه باشد که یکی از آنها حفظ حرمت مردم است و امروز دشمنان در فضای مجازی با بی اخلاقی ها و ترویج ضد ارزش ها به دنبال از بین بردن حرمت بین دیگران هستند.

شرایط امروز کشور نیازمند مدیریت جهادیاست

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به ضرورت بصیرت در جامعه گفت: بصیرت، تشخیص بین حق و باطل و به موقع عمل کردن از دیگر درس های عاشورا است چراکه اصل واقعه عاشورا بر پایه بی بصیرتی اتفاق افتاد و امروز باید به این مسئله توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: از دیگر درس های مهم عاشورا ایثار و ازخودگذشتگی است و شهدای انقلاب اسلامی در این مسیر گام برداشتند و با ایثار و ازخودگذشتگی که در میدان نبرد از خودنشان دادند سربلند و عاقبت بخیر شدند و در سخت ترین شرایط بزرگترین پیروزی ها را رقم زدند چراکه شرایط امروز کشور نیازمند مدیریت جهادی توام با روحیه ایثار، مجاهدت و ازخودگذشتگی است و کسانی که در کشور مسئولیت می گیرند باید همواره برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه برای هرگونه مجاهدت در میدان حاضر باشند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی: تسنیم عملکرد خوبی در جریان‌سازی انقلابی و ارزشی داشته است + فیلمفرمانده سپاه استان مرکزی: تمام توان بسیج و سپاه در استان مرکزی برای کمک به کادر درمان به میدان آمدفرمانده سپاه استان مرکزی: تولید واکسن ایرانی نتیجه اعتماد به جوانان و توانمندی‌های داخلی است

وی بیان کرد: عاشورا یک جریان است و این جریان همچنان ادامه خواهد داشت و همانگونه که در دفاع مقدس نمودی از جریان عاشورا توسط ملت ایران رقم خورد امروز بعد از گذشت چهل و یک سال از دفاع مقدس دفاع از ارزش ها همچنان ادامه دارد و این دفاع باید در همه عرصه ها نمود عملیاتی داشته باشد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی سپاه استان مرکزی؛ سردار کریمی در پایان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب برای تغییر زیرساخت های فکری و اعتقادی با همه توان به میدان آمدند که یکی از ابزارهای آنها فضای مجازی است و به دنبال این هستند جای ارزش‌ها را با ضدارزش‌ها و مفسد را با مجاهد عوض کند بنابراین باید هوشیار بود و فریب توطئه های دشمنان را نخورد و با تکیه بر پیام های عاشورا در مسیر رضایت الهی گام برداشت و به کمال رسید.

انتهای پیام/711/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی سپاه استان مرکزی ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود