Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز دوشنبه در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، تالارها، رستوران‌ها، کسبه و بازاریان ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی افزود: کم کاری در جریان نظارت تیم های بازرسی پذیرفته نیست و همچون گذشته باید بر حسن اجرای محدودیت‌های مرتبط با کرونا نظارت جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه فعالیت روزانه تیم‌های نظارت و بازرسی باید دارای خروجی مطلوب باشد، ادامه داد: طی روزها و هفته‌های گذشته روند بازرسی‌ها تا حدودی کُند شده که مورد قبول نیست.

فارسی بیان کرد: به دنبال پلمب واحدهای صنفی نیستیم، اما چنانچه شاهد تخلف و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف و سایر مراکز باشیم، به صورت جدی با متخلفان برخورد می شود.

وی تاکید کرد: ملایر در وضعیت قرمزِ پرخطر کرونا قرار دارد و باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ورود به پیک بعدی و شیوع نوع جهش یافته ویروس جلوگیری کنیم.

آماده‌سازی ۲ مرکز برای واکسیناسیون دُز سوم

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به روند مطلوب واکسیناسیون در شهرستان، گفت: لیست افراد شاغل در کارخانجات، نانوایی‌ها، واحدهای صنفی شلوغ، مراکز پرخطر، ارگان‌ها و اداراتی که هنوز واکسن نزده‌اند، به مرکز بهداشت ارسال شود تا در نوبت واکسیناسیون قرار گیرند.

وی با بیان اینکه متولدین ۱۳۶۰ به قبل می‌توانند واکسن بزنند، تاکید کرد: اکیپ‌های بازرسی هنگام نظارت از اماکن و واحدهای صنفی، واکسیناسیون افراد را مد نظر قرار داده و افراد مشمول واکسیناسیون را نسبت به تزریق واکسن آگاه کنند.

تزریق واکسن؛ مانع ورود به پیک بعدی است

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز گفت: روز گذشته بیشترین میزان نمونه‌گیری و تست کرونا را داشتیم که حدود ۸۰ درصد آنها مثبت و درصد بالایی بستری شدند.

"محسن ترکاشوند" با اشاره به درمان سرپایی تخصصی بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی و بستری بیش از ۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های ملایر  بیان کرد: وضعیت شیوع کرونا، ابتلا و بستری بیماران اصلا خوب نیست و ادامه این روند شرایط را بحرانی‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تمام همّ و غمّ ما تزریق واکسن و ایمن کردن درصد بالایی از جمعیت شهرستان است، ادامه داد: تاکنون ۱۰۲ هزار دُوز واکسن در این شهرستان تزریق شده که ۷۵ هزار دُور اول و مابقی دُوز دوم است.

به گزارش ایرنا؛ تمامی شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان ملایر محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا همدان ملایر محدودیت های کرونا واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی