Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@13:44:04 GMT

فراز و فرودهای کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۲۴۳۸

فرمانده عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران بر لزوم بازنگری در برخی شیوه نامه‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های کرونایی تاکید کرد. ناطقان: علیرضا زالی در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران، گفت: همچنان شاهد فراز و فرودهایی در آمارهای کرونا ویروس در استان تهران هستیم اما پیش بینی می شود در روزهای آینده سیر ثابتی در کاهش آمارها داشته باشیم و به سمت فروکش شدن حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان تهران شاخص مرگ و میر شاید با توجه به سرعت کمتری که دارد بین 12 تا 14 روز با تاخیر آمار فوتی ها با آمار بستری و مراجعین سرپایی متوازن شود.

وی افزود: در بحث واکسیناسیون نگرانی در حوزه زنجیره تامین واکسن وجود دارد که واردات واکسن دچار خدشه نشود؛ ولی در استان تهران آمادگی لازم برای راه اندازی مراکز واکسیناسیون و همچنین افزایش شیفت‌های کاری برای سرعت بخشیدن به روند واکسیناسیون وجود دارد. آثار تعطیلی اخیر با توجه به همکاری که صنوف و مردم داشتند خوب بود و به عنوان یک تجربه موفق محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در تهران نیاز به بازنگری پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی است. باید مداخلاتی که اثربخشی کمتری دارند مورد بازنگری قرار گیرند. مثلا محدودیت‌های شبانه خیلی اثری در موضوع کنترل بیماری ندارد. لذا باید برخی موارد که ایجاد زحمت، هزینه و نارضایتی به همراه دارند را مورد بازنگری قرار دهیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه ها کماکان در کمبود تست و منابع مالی به سر می‌برند. لذا لازم است این موضوع به صورت جدی تر مورد توجه قرار گیرد. باید موضوع تست های رایگان مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: اگر واردات واکسن شکل مناسب تری بگیرد نیازمند همکاری استانی برای تسریع واکسیناسیون هستیم و در این راستا ممکن است نیاز به همکاری نیروهای سایر دستگاه ها وجود داشته باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: فراز و فرودها ، کرونا ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فراز و فرودها کرونا تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود

 رضا خانه‌زاد یزدی،معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم  در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

 وی با بیان اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده موردنیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آیین‌نامه‌های جدید، پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به‌صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

 خانه‌زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت‌ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به‌صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسور‌ها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

 به گفته وی، تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذارشده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مطرح‌شدن ابهاماتی درباره ضرورت احداث تقاطع غیر همسطح میدان سپاه گفت: دو مشاور بر این پروژه کار کرده و مطالعات جامع خردنگر و کلان نگر انجام شده است؛ با توجه به وضعیت معابر اطراف، گزینه دیگری جز احداث تقاطع غیرهمسطح در این نقطه از شهر قم نداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • ضرورت بازنگری در حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج