Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی صالحی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با گرامی‌داشت سالروز انفجار دفتر نخست وزیری اظهار داشت: حدود دو ماه و نیم از انتخابات و کمتر از ۲۰ روز از شروع رسمی شورای ششم می‌گذرد که دومین جلسه با رسانه‌ها برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جلسه اول هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها بود که ادامه‌دار خواهد بود، افزود: بعد از گذشت سه سال چنین جلسه شکل گرفته و از آخرین نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مدت‌ها می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این پرسش و پاسخ به ما کمک می‌کند که وظایفی که برعهده مان است را پیش ببریم و نواقص خود را اصلاح کنیم.

برگزاری جلسات شورا پیش از استقرار رسمی

صالحی عنوان کرد: پس از انتخابات که به صورت رسمی نتایج مشخص شد و پیش از استقرار رسمی، بلافاصله جلسات را آغاز کردیم؛ هفته‌ای سه تا چهار جلسه شکل گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این جلسات چند دستور کار داشتیم، هم رصد وضعیت موجود شهرداری و هم راهبردها و چشم‌اندازهای شورای ششم را به جمع‌بندی رسیدیم که به عنوان منشور شورای ششم منتشر خواهد شد و البته مباحث انتخاب شهردار را هم پیش می‌بردیم.

وی ابراز داشت: با شناخت کامل و برنامه‌ریزی جامع کار را آغاز کردیم تا خدمت‌رسانی به مردم را به بهانه کار کارشناسی متوقف نکنیم.

صالحی بیان کرد: در یکی از این اقدامات تشکیل جلسه فوق‌العاده دادیم و بلافاصله سرپرست شهرداری انتخاب شد؛ در فرآیندی که در این حدود دو ماه طی کردیم همان ابتدای کار کمیته‌ای هفت نفره تشکیل شد به ریاست آقای نادرالاصلی که من به عنوان معاون محتوایی و آقای نباتی‌نژاد به عنوان معاون اجرایی شروع به کار کردیم که فرآیند مدنظر برای انتخاب شهردار بررسی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: این کمیته بحث فراخوان مردمی، سایت شهر زندگی، ارزیابی بخشنامه وزارت کشور و... را در مجموع بسته چند بعدی در دستور کار داشت؛ هم بررسی و تطبیق ویژگی‌هایی که خود منتخبان و مردم مدنظر داشتند و هم تطبیق مسائل قانونی در کمیته هفت نفره جمع‌بندی شد و بعد در صحن ۱۳ نفره می‌آمد و تصویب می‌شد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین کار این کمیته اولا استخراج شاخص های مردمی بود که بیش از ۵۴ مورد بود و چهار مورد اول که فراوانی ۵۰ درصدی داشت را در کنار شاخص‌های مدنظر اعضا شورا ضریب دادیم.

وصول بیش از ۱۴۰ اسم از طریق گروه‌های نخبگانی به دبیرخانه شورا

صالحی بیان داشت: فرم در اختیار اعضا قرار گرفت پس از پایان فرآیند فراخوان مردمی که از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه بود، جمع‌بندی اطلاعات، بررسی شاخص‌های مردمی و منتخبان و سابقه‌شان صورت گرفت و حدود ۱۴۰ اسم از طریق ۳۰ گروه نخبگانی که شامل هزار و ۵۶ نخبه بود به دبیرخانه ارسال شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: در این مجموعه اسامی، ۷۰ نفر حداقل‌های قانونی را نداشتند که کنار گذاشته شدند، ۷۱ نفر باقیمانده را بر پایه بخشنامه وزارت کشور تطابق دادیم که به ۲۱ نفری رسیدیم که این افراد به صورت کلی با بخشنامه انتخاب شهردار هم‌خوانی اولیه داشتند.

وی افزود: سپس به طور جدی این بخشنامه را مورد بررسی قرار دادیم، مثلا در بحث سابقه یا شرایط دیگر سخت‌گیری شد و افراد دیگری کنار گذاشته شدند؛ پس از آن به شاخص‌های مردمی توجه شد و همچنین ۱۸ شاخصی که براساس منویات مقام معظم رهبری راجع به مدیریت شهری و موارد علمی و عملی حوزه مدیریت شهری به آن دست یافته بودیم.

صالحی اضافه کرد: طی سه مرحله به ۱۱ نفر رسیدیم، در اولین مرحله‌ای که به ۱۱ شخص رسیدیم، به جهت اینکه با سر زبان انداختن افراد سرمایه‌سوزی نکنیم، تا این مرحله وارد مذاکره مستقیم نشدیم؛ البته دیدگاه‌ها بررسی شده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه همه افراد شایسته بودند، افزود: این ۱۱ نفر همسویی بیشتری با راهبردهای شورای اسلامی شهر داشتند که درخواست کردیم رزومه ارسال کنند و ۱۰ سوال در رابطه با ابعاد برنامه‌ای و سوابق مطرح کردیم و پرسیدیم که مبتنی بر راهبردهایی که دارید چه تجاربی داشتید.

وی گفت: چند نفر که نامزد مسؤولیت دیگر بودند یا آمادگی نداشتند جدا شدند و از بین ۹ نفر ارزیابی مجدد انجام شد، همه افراد شایسته بودند اما نهایتاً به همان پنج نفری که همسویی بیشتری با راهبردهای ما داشتند رسیدیم و در این زمان دو مرحله گفتگو داشتیم.

صالحی اظهار داشت: در گام بعدی، رو به جلو، ایده‌های آینده که برای اصفهان داشتند را مورد بررسی قرار دادیم، نهایتاً دو نفر به مرحله نهایی رسیدند؛ از هر پنج نفر تشکر می‌کنیم، در شرایط فعلی اداره شهر جسارتی می‌خواهد که همه گزینه‌ها شایسته تقدیر هستند.

تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان، حاصل فرآیند انتخاب شهردار

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: حاصل این فرآیند یک بانک اطلاعاتی از نخبگان شهری بود که افرادی که در آینده در مسؤولیت‌های مختلف به کارگیری می‌شوند شاید حاصل این بانک اطلاعاتی باشند، فرآیند ایجاد شد که دچار خطاهای شناختی نشویم و به افراد موجود در ذهن اعضا محدود نشویم.

وی هم‌چنین اظهار داشت: در مجموع اسامی ۱۴۰ نفری که به دبیرخانه واصل شده بود، کمتر از ۲ درصد گزینه غیربومی داشتیم که تحلیل آن این است که نخبگان و مردم در بومی بودن تأکید داشتند.

صالحی عنوان کرد: این پنج نفر منتخب همه اعضا بودند و بعد از دو جلسه داخلی با اعضا و یک جلسه که برای اولین بار به صورت پخش زنده برگزار شد که تا مرز ۳۰ دقیقه با استقبال دو نامزد و مخاطبین پیش رفت و جلسات خوبی هم بود، در نهایت ضمن تقدیر و تشکر از آقای احمدی، آقای قاسم‌زاده به عنوان شهردار انتخاب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و همدلی اصفهان را شهر زندگی کنیم و فضای متفاوتی را در چهار سال آینده داشته باشیم.

توجه به جوانگرایی در شورای ششم

وی پیرامون جوانگرایی در زمینه فرایند انتخاب شهردار توضیح داد: در شورای ششم جایگاه جوان مهم است و با چنین اعضایی در شورا که نگاه مثبتی به رسانه هم دارند روزهای خوبی را در انتظار شهر می‌دانیم.

صالحی ادامه داد: در جایگاه شهردار نمی‌توان گفت که چون فرد بالای ۵۰ سال است جوانگرایی رخ نداده است، ما مدیران رده میانی هم داریم که تأکیدات همه اعضا بر این مسأله است که تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی در این ۴ سال با استفاده از جوانان متعهد داشته باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: مقام معظم رهبری چند بار خودشان هم راجع به جوانگرایی توضیح دادند و اشاره به شهید حاج قاسم سلیمانی داشتند که نتیجه سخن آن است به این معنا نیست که افراد با تجربه را کنار گذاریم، بلکه مجموعه‌ای از جوانان و افراد باتجربه را به کار بگیریم.

وی تصریح کرد: هر دو گزینه نهایی شهرداری به استفاده از جوانان تاکید و اعتقاد دارند؛ طبیعتاً اداره یک مجموعه با ۱۵ منطقه و چندین سازمان باید توسط یک فرد متخصص باتجربه صورت گیرد.

شهردار شخصیت مستقل از شورا است

صالحی همچنین در توضیح هم‌سویی اهداف گزینه‌های نهایی شهرداری با اهداف شورا گفت: هم راستایی به این معنا نیست که بگوییم شورا فضایی را فراهم کرده که شهردار هرچه را می‌خواهد عملی کند، باید از طرف شورا باشد؛ شهردار مستقل است اما حتماً تعامل با بخش‌های مختلف مزیت شهردار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شعار شهر زندگی را مطرح کردیم که یعنی در کنار مباحث عمرانی کیفیت زندگی مردم را هم مدنظر داشته باشیم، این مسأله باعث شد که اجتماعی و فرهنگی بودن شهردار در اولویت قرار گیرد؛ همسویی به همین معنا بود که هر دو گزینه‌های نهایی هم، چنین اشخاصی بودند.

وی عنوان کرد: شهرهای مدرن امروز شهرهای فرهنگی اجتماعی هستند، اگر بخواهیم اصفهان را در تراز یک شهر جهانی داشته باشیم باید خود را منطبق با الگوهای نوین کنیم.

ماجراهای نسبت فامیلی و انتخاب شهردار

صالحی پیرامون سوال مطرح شده راجع به نسبت‌های فامیلی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و شهردار منتخب گفت: آقای نورصالحی ۳۰ سال سابقه کار در این حوزه دارند و هیچ اعتباری را از کسی نمی‌گیرد، آقای قاسم‌زاده هم اعتبار شخصی خود را دارند، از مبارزان انقلابی بودند و رزمنده و جانباز دفاع مقدس هستند که این نسبت شکل گرفته در سال‌های اخیر در جایگاه هیچ کدام اثری نداشته است؛ می‌توان گفت که حتی اگر این مسأله نمره منفی نداشت، نمره مثبتی هم برای شورا نداشت.

غیاب رئیس شورا در جلسات بررسی گزینه نهایی برای رعایت ملاحظات

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در همین زمینه ادامه داد: حتی ملاحظات به حدی بود که در برخی جلسات بررسی آقای قاسم‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان یعنی آقای نورصالحی حضور نداشت تا سوگیری به وجود نیاید و اعضا نسبت به این موضوع مشکل و ملاحظه‌ای نداشته باشد.

وی تصریح کرد: این نسبتی هم که افراد اشاره می‌کنند نسبت نزدیکی نیست و انتصابی که میگویند هم درست نیست چون سایر اعضا هم به ایشان رأی مثبت دادند و همانطور که در یک فرآیند مردم سالاری اعضای شورا انتخاب می‌کنیم، در اداره شورا هم نگاه مشورتی وجود دارد.

صالحی پیرامون تکیه به مباحث فرهنگی برای اداره شهر توضیح داد: افزایش و پیشرفت ساختار شهری را یک پیش فرض می‌دانیم، با وجود بودجه کم بخش فرهنگ باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشت اما به این معنا نیست که به بخش عمرانی توجه نشود، حتماً حلقه‌های نخبگانی مردم را در تصمیم‌گیری عمرانی دخیل می‌کنیم تا اولویت محلات مشخص شود.

توجه به مباحث فرهنگی به معنای توقف امور عمرانی نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل پروژه‌های موجود در اولویت خواهد بود؛ رینگ چهارم حفاظتی، تکمیل خط یک مترو، تکمیل خط دو مترو جزو اولویت‌ها هستند؛ هرکجا که موضوعی بتواند در دستور کار قرار بگیرد به این معنا نیست که بحث عمرانی متوقف شود.

وی افزود: مسأله آن است که شهر نباید به یک کارگاه عمرانی تبدیل شود، اینکه زیرساخت‌ها را توسعه دهیم اما با آسیب‌های اجتماعی روبه رو شویم یعنی اگر زیرساختی اضافه می‌شود بحث پیوست فرهنگی و اجتماعی هم رعایت شود.

تلاش‌های پراکنده برای مناطق محروم نتیجه نمی‌دهد

صالحی در پاسخ به سوالی پیرامون توجه به مناطق محروم گفت: یکی از دغدغه‌های ویژه شورا بحث مناطق محروم بود که به همین جهت کمیسیون ویژه هم تشکیل شد، نگاه ما این است که به کمک خود مردم شوراهای سیاست‌گذاری تشکیل دهیم و به توانمندسازی برسیم، شیوه‌ای که در حال حاضر به صورت پراکنده تلاش‌هایی صورت می‌گیرد ما را نتوانسته به پیش ببرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: محوریت آن برنامه هم توانمندسازی ساکنان است که به افقی برسیم که مسائل به صورت سازوکار دار حل شود.

وی عنوان کرد: برای بحث آب هم تلاش می‌شود با کمک گرفتن از دستگاه‌های دولت، ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس مطالبه‌گری رخ دهد؛ رییس شورای شهر هم رسماً از رییس جمهور برای سفر به اصفهان دعوت کرد، تلاش می‌کنیم ضمن رعایت مصلحت همسایگان مشکلات را حل کنیم.

صالحی پیرامون برنامه شهردار در مباحث فرهنگی هنری گفت: آنچه به ما ارائه شد دیدگاه شهردار، نگاه نوین به شهر است، ایشان و اعضای شورا ارتباطات جدی با جامعه هنری فرهنگی دارند و دغدغه آن‌ها است و جنس ایشان هم فرهنگی هنری است که در برنامه‌ها اشاره به بخش صنایع دستی هم داشتند.

باید عقب‌ماندگی شهر در مباحث فرهنگی در این سال‌ها جبران شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگاه به پیشرفت شهر نگاه تعاملی است که باید شهر را متناسب با رشد شهر به پیش ببریم و هم حوزه زیست پذیر شدن شهر در حوزه فرهنگی اجتماعی را محقق سازیم؛ عقب ماندگی‌های این چند سال که به دلیل نگاه مهندسی به شهر بوده، جبران شود، نباید مثل این سال‌ها که یک پروژه ایجاد می‌شد بعد باید پیوست اجتماعی فرهنگی ایجاد می‌کردند رفتار شود.

وی عنوان کرد: لازم است در کنار آن به نقش آفرینان در حوزه اجتماعی اهمیت داده شود، همانطور که مهندسان پایه مهمی در شهر هستند جامعه هنری هم جزو اولویت‌های شورا و شهردار خواهد بود.

صالحی بیان داشت: اگر شعار شهر زندگی، تقویت گردشگری و... می‌دهیم حتما برنامه شهردار هم احیای این بخش‌ها خواهد بود و به عنوان نایب رئیس کمیسیون اجتماعی تأکید می‌کنم که نگاه جدی به اعضای هنری و فرهنگی شهر داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر ایده، طرح و اجرا از سوی مردم باشد هزینه هم کمتر خواهد بود و نتیجه هم بیشتر می‌شود، البته معتقد به پولپاشی و تصدی‌گری نیستیم، باید نظارت شکل بگیرد و همکاری با مردم باید در راستای اهداف شهرداری در این زمینه باشد، اگر اهدافی برای اصفهان ۱۴۰۵ داریم باید این همکاری‌ها در راستای محقق ساختن این اهداف باشد.

وی پیرامون بررسی تیم گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری گفت: یکی از سوالات مرحله گفتگو با گزینه‌ها رویکرد به کارگیری افراد بوده است اما اینکه صرفاً این موضوع باعث رد یا قبول مردم باشد درست نیست؛ توجه به اولویت‌های شهر، تربیت کادر تراز انقلاب، استفاده از جوانان، سلامت اداری و عدالت در به کارگیری افراد مدنظر بوده است اما اینکه به دلیل همکاری احتمالی با اشخاص یا جریانی رد شوند درست نیست.

برای انتشار اسامی گروه‌های نخبگانی مطرح در فرآیند انتخاب شهردار منعی نداریم

صالحی پیرامون انتشار اسامی گروه‌های نخبگانی مطرح شده در فرآیند انتخاب شهردار اصفهان گفت: منعی برای انتشار اسامی وجود ندارد، تا جایی که به خاطرم است از ۴۰ گروه نخبگانی شامل سمن‌های اجتماعی، اساتید دانشگاه، گروه‌های فرهنگی، مجموعه‌های سیاسی، فعالان اجتماعی، ذی‌نفعان شهرداری مثل حوزه مهندسی و بسیج مهندسی، مجموعه‌های رسانه‌ای و طیفی از کنش‌گران حوزه های مختلف به کارگیری شد، البته فراخوان هم برای طیف گسترده ارسال شد تا دچار محدودیت نشویم و نهایتا فراخوان به صورت عمومی هم منتشر شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون بخشنامه انتخاب شهردار گفت: برای انتخاب شهرداران یک بخشنامه مصوبه هیأت وزیران داریم که اگر تغییری در تصمیم وزیران رخ دهد، بخشنامه هم تغیبر می‌دهد؛ که تا به حال هم سه بار رشته‌های تحصیلی در بخشنامه تغییر کرده است.

تعاملاتی با وزارت کشور داشته‌ایم

وی افزود: اجرا و تفسیر این بخشنامه به وزیر کشور تفویض شده و وزیر هم به معاون عمرانی سپرده که به همین جهت تعامل با ایشان صورت گرفت؛ این اختیار تغییرات هم قرار داده شده و بعد از سال ۹۷ تقریبا اولین بار است که انتخاب شهردار به این بخشنامه گره خورده که به همین جهت تغییرات محتمل است.

صالحی بیان داشت: تبصره‌ای در این بخشنامه وجود دارد که به شهرداران مستقر این اجازه داده شده که به فعالیت ادامه دهند و تشخیص آن به عهده وزیر است، سرفصل‌های این رشته‌ها نیز قابل تطبیق است که تشخیص آن با وزارت کشور است؛ هر پنج نفر و دو گزینه نهایی منعی نداشتند اما تصمیم‌گیری نهایی با وزارت کشور است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیرامون لزوم انتخاب یک چهره عمرانی به عنوان شهردار گفت: بیشترین لوایحی که می‌آید هم مربوط به کمیسیون اقتصاد است اما نمی‌توان گفت شهردار باید صرفاً گزینه اقتصادی باشد، هر گزینه‌ای انتخاب می‌شد می‌توانست دچار ضعف در حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود: راجع به آرا و رأی‌گیری، آنچه که در صحن علنی اتفاق می‌افتد، در مرحله نهایی باید درخصوص یک نفر رأی‌گیری صورت می‌گرفت؛ بحث کارشناسی در جلسات تلفیق زمینه تقویت شهردار را فراهم می‌کند و فرماندار هم اعلام کرد که اولین بار است اعضای هیأت رئیسه با اکثر آرا انتخاب شد.

پیشنهاد فرآیند انتخاب شهردار اصفهان به استان‌های خراسان جنوبی و خوزستان

صالحی اظهار داشت: شفافیت گام به گام باید صورت گیرد و راجع به شفافیت اقدامات اخیر شورا نیز باید منصف بود، در استان خراسان جنوبی و خوزستان فرآیند ما را به شورای خودشان پیشنهاد دادند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: بخشی از فضاهای رسانه‌ای که شکل گرفت تیغ دولبه شفافیت بود، خود نامزدها این احتمال تخریب را دادند و شفافیت را با همه فواید آن پذیرفتیم؛ واقعا باید نگاه منصفانه‌ای نسبت به وضعیتی که در گذشته داشتیم و آنچه امروز رخ می‌دهد، داشته باشیم، برای شروع در یک نقطه ایستادیم که باید با کمک یکدیگر به قله برسیم.

وی پیرامون تأیید شهردار منتخب از سوی وزارت کشور تصریح کرد: شورا بر تصمیم خود محکم خواهد بود و تصمیمش را دنبال خواهد کرد، اگر یک درصد اتفاق دیگری پیش آید، تصمیم‌گیری از ۱۳ نفر رخ می‌دهد به جهت اینکه راجع به ابعاد مختلف بخشنامه نظر قاطع داشتند و این نظر قاطع ادامه خواهد داشت تا به نتیجه برسیم.

صالحی درخصوص برخی گمانه‌زنی‌ها راجع به شهردار منتخب از ماه‌های گذشته اظهار داشت: فرآیند تشکیل شد تا خود را محدود به افراد مشخص نکنیم اما این طبیعی است که برخی گزینه‌ها هم قابل پیش‌بینی است، هر چهار نفر دیگر جزو گمانه‌زنی‌ها بودند این گمانه‌زنی‌ها را نمی‌توان معیار قرار داد.

تا ساعات پایانی شهردار منتخب مشخص نبود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: به هر شخص نمره داده شد و تا ساعت پایانی هم شهردار مشخص نبود، حتی روز پایانی روی گزینه‌های دیگری هم فکر کردیم و پیش از جمع‌بندی نهایی اسامی دیگری مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان قبل، حین و بعد از فرآیند، وعده و هماهنگی در بحث شهردار انجام نشد و چنین مسأله‌ای برای ما قابل پذیرش نبود، اگر احساس می‌شد که جریانی در حال تعیین مسیر است، شدیداً با آن مخالفت می‌کردیم.

صالحی گفت:شهردار یک فرد مستقل است، ما یک مدیر ارشد انتخاب کردیم که تعامل را بلد است؛ فردی که از خود اختیاری در برابر شورا ندارد مدیر خوبی هم نخواهد بود؛ نمی‌خواهیم شورای شهردار باشیم، از طرفی هم نمی‌خواهیم شهردار بدون نگاه مستقل خود هرچه را به او دیکته می‌شود اجرا کند، اتفاقا فردی انتخاب شد که در عین تعامل برش و تدبیر مدیریتی را دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بار دیگر خاطرنشان کرد: پیش فرض دانستن تبدیل شدن اصفهان به شهر زندگی شعار محوری بوده و شهردار منتخب هم به آن معتقد است.

تجربه مطالبه‌گری در کارنامه اعضای شورای ششم

وی پیرامون رفتار شورای جدید با مطالبه‌گران گفت: بخش قابل توجهی از اعضای شورا سابقه مطالبه‌گری حوزه اجتماعی فرهنگی دارند؛ با بحث شهر زندگی و اولویت مشارکت مردم، محور اصلی آن مفاهمه با مردم است، مساله روی میز شورا باید مسأله خود مردم هم باشد تا دغدغه مردم مغفول نماند؛ تلاش این است با توجه به دغدغه‌مندان شهر نیاز شهر را برطرف کنیم.

صالحی گفت: مطالبه‌گری باید منصفانه باشد، این جنس مطالبه‌گری را ما به پیشواز آن می‌رویم، اما این که مثلا بدون مطالعه انتقاد غیرمنصفانه‌ای داشته باشید درست نیست و اینکه هر شخص یک گوشه فریاد بزند نتیجه‌ای جز ریزش اجتماعی ندارد‌.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی صالحی انتخاب شهردار شهردار اصفهان علی قاسم زاده فرآیند انتخاب شهردار اصفهان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نشست خبری شورای شهر اصفهان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان فرآیند انتخاب شهردار معنا نیست صالحی پیرامون مباحث فرهنگی شهردار منتخب داشته باشیم اعضای شورا مطالبه گری وزارت کشور شورای ششم درست نیست انتخاب شد شهر زندگی جمع بندی شکل گرفت گزینه ها پنج نفر مطرح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی