Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – در آخرین روز هفته دولت با حضور استاندار کرمان طرح آبرسانی اضطراری به منطقه بلورد شهرستان سیرجان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، در آخرین روز هفته دولت طرح آبرسانی اضطراری به منطقه بلورد شهرستان سیرجان عصر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، شهباز حسن‌پور رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی به  بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی زینی‌وند استاندار کرمان در این آیین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: استان کرمان تنش آبی دارد و اولویت اصلی استان، تأمین آب است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون پیگیری‌های خوبی برای تأمین آب استان کرمان انجام شده است افزود: با تلاش‌های انجام شده به آینده استان خوش بین هستم.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه اجرای پروژه فاضلاب شهری در شهرهای سیرجان و کرمان باید تسریع شود و نباید اجازه دهیم حتی یک قطره آب در استان کرمان هدر برود گفت: مشکلات شهرستان سیرجان به‌ویژه منطقه بلورد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس: رفسنجان از خط دوم انتقال آب خلیج فارس بهره‌مند خواهد شداستان کرمان در انتقال آب 15 سال عقب‌تر از دیگر استان‌ها قرار دارد‌کمبود شدید آب در استان کرمان بیداد می‌کند / چرا پروژه ‌انتقال آب ‌از خط خلیج فارس به تابستان امسال نرسید؟

به گزارش تسنیم، طرح آبرسانی اضطراری به منطقه بلورد شهرستان سیرجان با 2 هزار و 930 متر خط لوله با قطر 200 تا 315 میلیمتر اجرا شده و یک حلقه چاه نیز حفر شده که 25 لیتر بر ثانیه آب از آن تولید می‌شود.

لازم به ذکر است، در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی اضطراری به منطقه بلورد شهرستان سیرجان، عملیات اجرایی آبرسانی به 10 روستای این شهرستان نیز آغاز شد.

انتهای پیام/511/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت استان کرمان هفته دولت استان کرمان استاندار کرمان استان کرمان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی با بیان اینکه در اجرای این پروژه بهسازی چشمه، احداث خط انتقال و شبکه توزیع و حفر چاه پیش بینی شده است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وی افزود: با اتمام و بهره برداری از این پروژه، یک هزار و ۴۴۹ خانوار روستایی با ۵ هزار و ۷۶۹ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اعلام اینکه آبرسانی به مجتمع هاسون شهرستان ماکو نیز در دست اجرا است، افزود: این پروژه در حال حاضر از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه را ۱۳۰ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ۱۸۵ خانوار با ۷۱۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود