Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ تنیس کشور با حضور داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس برگزار شد و چهل و هشت تیم شرکت کننده در این مسابقات در هشت گروه ۶ تیمی جای گرفتند. این مسابقات به صورت متمرکز و از تاریخ نهم تا بیست و یکم شهریور ماه به مدت ۲ هفته در مجموعه تنیس چهارباغ استان البرز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هشت تیم برتر این مسابقات سال آینده در مسابقات لیگ برتر تنیس شرکت خواهند کرد و هشت تیم دوم این مسابقات و سایر تیم‌ها نیز در لیگ دسته اول و دسته دوم تنیس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

گروه A: پوشاک واتسی، آکادمی تنیس اکبر طاهری ب، اروین اسپرت، آکادمی تنیس داوودیان، آکادمی تنیس مهذب نیا (د)، آکادمی تنیس مهذب نیا (ج)، آکادمی تنیس مسعود فرود نیا (ج)

گروه B: مهرام، آکادمی تنیس البرز (الف)، آکادمی تنیس مهذب نیا (ب)، خانه نو، فاخر سیرجان، افزون پلاست کاشان

گروه C: کلاژ گستر سعد آباد، ولسرویسز (ب)، آکادمی تنیس اکبر طاهری (الف)، آکادمی تنیس مسعود فرودنیا (ب)، آکادمی تنیس مهذب نیا (ج)

گروه D: توسعه امین دارو، بومرنگ، تنیس سنتر، آکادمی تنیس بابک، درنا، سیمرغ کلاب

گروه E: وینر اسپرت، ولسرویسز، آکادمی تنیس البرز (ب)، باشگاه صنعت و معدن، آرمان ویدا، آکادمی تنیس هانی

گروه F: آکادمی تنیس مهذب نیا (الف)، بانک صادرات، آکادمی تنیس کاظمی، آکادمی تنیس اکبر طاهری (ج)، هیئت تنیس اردبیل، گردشگری کشاورزی دکتر بسکی

گروه G:چوب سنگ، آنزو سعد آباد، آکادمی تنیس مسعود فرود نیا (الف)، هما شرق، آکادمی تنیس آستانه اشرفیه، هیئت تنیس اردبیل (ب)

گروه H: رعد پدافند هوایی، آکادمی تنیس آریانا البرز، هیئت تنیس قم، راه سیرجان، هیئت تنیس زنجان، آکادمی تنیس مهذب نیا (ه)

بیشتر بخوانید

مسابقات تنیس بیلی جین کینگ کاپ در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس لیگ تنیس فدراسیون تنیس آکادمی تنیس مهذب نیا هیئت تنیس تنیس ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی