Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:30:15 GMT

نویر: نبود یوواخیم لوو در اردو عجیب است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۳۶۹۶

نویر: نبود یوواخیم لوو در اردو عجیب است

مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان مدعی شد کار کردن زیر نظر هنسی فلیک برای او اتفاق جدیدی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان هفته آینده و در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی به میدان رفته و با کادر فنی جدید خود سه بازی متوالی برابر لیختن اشتاین، ارمنستان و ایسلند برگزار خواهد کرد. مانوئل نویر، کاپیتان مانشافت در اولین روز اردو حاضر شده و مدعی شد احتمالا تیم ملی آلمان شبیه به بایرن مونیخ دوران هانسی فلیک بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مانوئل نویر گفت: "حضور در اردوی تیم ملی آلمان و ندیدن یوواخیم لوو کمی عجیب است. البته من هانسی فلیک را از سال 2009 می شناسم و کار کردن با او برای من چیز جدیدی نیست. ما در طول این سالها همیشه با هم ارتباط داشته ایم و او یک مربی خوش برخورد و معاشرتی است. من من مشتاقانه منتظر شروع دوره جدیدی هستم. حتی اگر مسن ترین بازیکن تیم هم باشم، هنوز احساس جوانی می کنم.

 

 

ما در ترکیب آلمان احتمالا بخشی از تاکتیک هایی را که در بایرن مونیخ زیر نظر هانسی پیاده میی کردیم، اینجا نیز اجرا خواهیم کرد. حضور مارکوس سورگ خیلی به شود هانسی فلیک خواهد بود. ما نیز باید همیشه تحرک فراوانی داشته و بدون توپ نیز به شدت برای پرس کردن بازیکنان حریف اقدام کنیم."

 

مانوئل نویر در مورد اینکه آیا مصدومیت مچ پا در دیدار چند هفته قبل مقابل دورتموند هنوز او را آزار می دهد یا خیر نیز گفت: "من تصور می کنم که می توانم در هر سه بازی به میدان بروم. همیشه ممکن است اتفاقی در بازی ها یا تمرینات رخ دهد و ما هنوز با کادر فنی به طور مفصل در این رابطه صحبت نکرده ایم."

مانوئل نویر یوواخیم لوو تیم ملی آلمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر یوواخیم لوو تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان مانوئل نویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم به جام حذفی آلمان برمی‌گردد جایی که تیم بایر لورکوزن توانست با نتیجه ۳ بر ۲ تیم اشتوتگارت را شکست دهد. تیم اشتوتگارت آلمان در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به بایرن مونیخ در رده سوم قرار دارد و قصد دارد که جایگاه این تیم را در رده دوم بگیرد.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • خلاصه بازی بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت (بوندسلیگا آلمان - 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی بایر لورکوزن و اشتوتگارت امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا