Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@00:13:36 GMT

شیائومی برندی محبوب در دنیای تکنولوژی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۴۵۰۴

شیائومی برندی محبوب در دنیای تکنولوژی

اولین قدم برای خرید گوشی موبایل، انتخاب یک برند مناسب است. در حال حاضر وجود برندهای متنوع با داشتن ویژگی‌های مختلف باعث شده است که خریدار قدرت انتخاب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد. اما اینجا یک سوال به‌وجود می‌آید که کدام برند را انتخاب کنید تا برای انجام فعالیت مورد نظر شما مناسب باشد؟

امروزه نام برند شیائومی در بازار دیجیتال بسیار معروف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت با به کار بردن سیاست‌های کاری خاص و جدید توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت دیجیتال، مخصوصاٌ گوشی همراه داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم برند شیائومی را بررسی کنیم و معرفی کنیم گوشی‌های شیائومی دارای چه ویژگی‌هایی هستند و هر کدام برای چه کاری مناسب است.

اگر شما قصد خرید یکی از گوشی‌های این برند را دارید و یا علاقه‌مند به کسب دانش در حوزه دیجیتال و تکنولوژی هستید، پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

تاریخچه برند شیائومی

شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ چینی است که حوزه فعالیت آن تولید لوازم الکترونیک از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، لوازم خانگی و انواع مختلف گجت‌های هوشمند می‌باشد. لی جون، موسس این شرکت، در سال 2010 برند شیائومی را ثبت کرد. این شرکت توانست در یک دوره زمانی 5 ساله در ردیف قدرتمندترین‌ها در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد و همچنان در مدار موفقیت به سمت جلو در حرکت است.

دسته‌بندی گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی سعی کرده گوشی‌هایی در دسته‌بندی‌های مختلف تولید کند که هر فردی مناسب با سلیقه، نیاز و توان مالی، گوشی موبایل مورد نیاز خود را تهیه کند. زیربرندهای مختلف گوشی شیائومی شامل: Poco، Redmi، Black shark و Mi می‌باشد.

گوشی‌های سری  Pocoشیائومی

پوکو به عنوان یکی از برندهای زیر مجموعه شیائومی در سال 2018 به بازار عرضه شد و توانسته با اولین گوشی خود به عنوان Poco F1 شهرت خوبی پیدا کند. برند Poco از سال 2020 به عنوان یک برند مستقل فعالیت خود را ادامه داد. آخرین محصول پوکو به نام Poco X3 pro در مارس 2021 در بازار عرضه شده است. در زیر مجموعه پوکو یکسری گوشی‌ها با قابلیت‌های در حد پرچمدار و البته با قیمت مناسب وجود دارد و همینطور دارای میان‌رده‌ها و یا گوشی‌های اقتصادی نیز می‌باشد، به همین علت نمی‌توان سری پوکو را در دسته‌بندی خاصی قرار داد.

گوشی‌های سری Redmi شیائومی

برند ردمی اولین بار در ژوئیه 2013 به عنوان یک برند فرعی شرکت شیائومی معرفی شده است. سری Redmi دارای تنوع گسترده‌ای است که در محصولات خود از رابط کاربری Xiaomi MIUI با سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند. ردمی در بین محصولات خود از مدل‌های میان‌رده و پایین‌رده پشتیبانی کرده است تا در اختیار تمامی کاربران قرار گیرد. به طور کلی هر سال شاهد پیشرفت خوبی در گوشی‌های ردمی بوده‌ایم که البته این پیشرفت در سری نوت بیشتر قابل لمس بوده است.

گوشی‌های سری Black shark شیائومی

black shark یک شرکت در حوزه فناوری پیشرفته بازی است که یک سیستم بازی 360 درجه مبتنی بر نرم افزار، سخت افزار و خدمات را توسعه می‌دهد. این برند در نوامبر سال 2018 در سطح جهانی رونمایی شد و زیر مجموعه‌ای از شیائومی محسوب می‌شود. گوشی‌های گیمینگ این برند توانسته‌اند با سخت افزار قدرتمند و نرم افزار عالی و کاملاً بازی محور، علاقه‌مندان به بازی را شگفت زده کند.

گوشی‌های سری Mi شیائومی

گوشی‌های Mi با ارائه طیف وسیعی از تلفن‌های همراه، مجهز به مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری عالی، همواره پاسخگوی نیازهای همه مشتریان با سلیقه‌های مختلف بوده‌اند. برخی از گوشی‌های این مجموعه مانند Mi A1 ،Mi A2 و Mi A3 می‌باشد. این سری از گوشی‌های شیائومی در دسته پرچمداران قرار دارند.

چرا گوشی شیائومی توانست به سرعت در بازار جهانی دیجیتال بدرخشد؟

شرکت شیائومی با به‌کار بردن یک سیاست کاری خاص و جدید توانست به سرعت سهم عظیمی از بازار جهانی را از آن خود کند. وجود یکسری مزیت‌هایی از جمله بهره بردن از یک گوشی میان‌رده با کارایی یک گوشی پرچم‌دار، داشتن قیمت مناسب و طراحی ظاهری بی‌نظیر است.

گوشی میان‌رده با کارایی گوشی پرچم‌دار

می‌توان با جرات گفت وجود این مزیت یکی از سیاست‌های اصلی شیائومی برای پیشرفت است. یکی از دغدغه‌های خریداران گوشی این است که محصولی تهیه کنند که در عین مناسب بودن قیمت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. شرکت شیائومی توانسته گوشی‌هایی با قیمت‌های مناسب و با کارایی یک گوشی رده بالا را تولید کند. برای مثال می‌توان به سری‌ گوشی‌های Mi این شرکت که دارای مشخصات فنی شامل: صفحه نمایش Oled، رم 6 و 8، حافظه داخلی 64GB و 128GB و باتری قدرتمند است اشاره کرد. نکته جذاب این است که شما می‌توانید همه این ویژگی‌های نام برده شده را در سری گوشی‌های شیائومی با قیمتی کاملاً مناسب تهیه کنید.

طراحی ظاهری بی‌نظیر

یک گوشی علاوه بر کارایی مناسب، می‌بایست طراحی جذابی نیز داشته باشد. شرکت شیائومی در بین سایر برندهای گوشی‌های هوشمند، دارای یکی از زیباترین طراحی‌های ظاهری یک گوشی است. این ویژگی‌های ظاهری جذاب شامل: صفحه نمایش عالی، زاویه مناسب و کیفیت ساخت بالا است.

قیمت مناسب گوشی‌های شیائومی

هدف اصلی شرکت شیائومی تولید گوشی‌هایی در دسته‌بندی‌های مختلف است که هر فردی بتواند نسبت به سلیقه و توان مالی که دارد، گوشی مناسب با فعالیت مورد نظر خود را تهیه کند. استراتژی قیمت‌گذاری شیائومی به این صورت است که سودی که برای هر گوشی در نظر گرفته در کم‌ترین میزان ممکن است. به همین علت سایر برندها قادر به رقابت با شیائومی نیستند و با این روش گوشی‌های شیائومی توانسته بالاترین میزان فروش را از آن خود کند. شعار اصلی شرکت شیائومی برای پیشرفت روز افزون، گرفتن سود کم برای داشتن فروشی بیشتر است.

خرید اینترنتی گوشی شیائومی

امروزه با تغییر سبک زندگی، افراد بیشتر از گذشته نسبت به فروشگاه‌های اینترنتی علاقه نشان می‌دهند. وجود مزایایی مثل دسترسی همیشگی، راحتی خرید و صرفه‌جویی در زمان باعث شده شما به راحتی در هر نقطه‌ای فقط به وسیله یک گوشی موبایل، تصویر محصول موردنظرتان را ببینید، با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و در آخر آن محصول را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. خوشبختانه پیشرفت فروشگاه‌های اینترنتی در ایران مخصوصاً در زمینه دیجیتال سبب شده طرفداران بسیاری پیدا کند. فروشگاه ایسل یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه دیجیتال مخصوصاً گوشی همراه است که شما می‌توانید با مراجعه به سایت ایسل، ویژگی انواع مدل‌های گوشی را مطالعه کرده و یک گوشی مناسب با نیاز خود به صورت اینترنتی خریداری کنید.

جمع‌بندی

ما در این مقاله بررسی کردیم شرکت شیائومی با به کار بردن سیاست‌های خاص و جدید توانسته بخش عظیمی از بازار فروش تکنولوژی را از آن خود کند. گوشی‌های شیائومی از دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله: Poco، Redmi، Black shark و Mi تشکیل شده که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و طرفداران مخصوص به خود را دارند. هدف شرکت شیائومی از تولید گوشی‌های پایین‌رده، میان‌رده و پرچمدار این است که هر فردی بتواند متناسب با سلیقه و توان مالی خود گوشی مورد نظر خود را تهیه کند.

با محبوبیت فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین، شما در سریع‌ترین زمان ممکن و به آسانی محصول مورد نظر خود را تهیه می‌کنید. فروشگاه اینترنتی ایسل یکی از قدیمی‌ترین و البته معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه تکنولوژی است که دارای تنوع بالا در محصولات خود می‌باشد. شما با خرید اینترنتی گوشی موبایل در ایسل می‌توانید یک محصول با کیفیت بالا و با تضمین اصالت کالا را در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

پربیننده ترین دستور لغو رجیستری در مبادی رسمی کشور / رجیستری موبایل آنلاین شود تعرفه خدمات تلفن ثابت اعلام شد برداشت های ارزان از بازار دیجیتال هر یک دقیقه در اینترنت چه می‌ گذرد؟ پنج دلیل برای انتخاب و خرید دستبند هوشمند هواوی بند۶

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شیائومی فروشگاه های اینترنتی گوشی های شیائومی برند شیائومی شرکت شیائومی مورد نظر خود گوشی های سری گوشی موبایل خود را تهیه فروشگاه ها دسته بندی میان رده یک گوشی گوشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی

تلویزیون جزو آن دسته از لوازم الکترونیکی است که جزو ضروریات منزل به حساب می‌آید. برای خرید تلویزیون ای ای دی در بازار ایران گزینه‌های نسبتا زیادی وجود دارد. این گزینه‌ها را می‌توان به تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای، چینی و ایرانی تقسیم کرد. امروزه، با قوانین وضع شده، تلویزیون‌های ژاپنی و کره‌ای کمترین سهم را از بازار تلویزیون ایران دارند. قیمت تلویزیون ال ای دی ساخت کشورهای مذکور بسیار بالا است. این موضوع در کنار نبود خدمات و قطعات باعث می‌شود انتخاب آن‌ها معقول و منطقی نباشد. تلویزیون‌های چینی مانند TCL نیز از نظر کیفیت تفاوت چندانی با تلویزیون های ساخت داخل ندارند. بنابراین، با در نظر گرفتن قیمت انواع تلویزیون می‌توان به این نتیجه رسید که خرید تلویزیون از یک برند معتبر داخلی بهترین گزینه پیش روی کاربر ایرانی است. در ادامه چند تولیدکننده‌ی معتبر و فعال تلویزیون در ایران را معرفی می‌کنیم.

شرکت انتخاب الکترونیک

شرکت انتخاب الکترونیک که کارخانه‌ی آن در اصفهان است یکی از فعال‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون در ایران محسوب می‌شود. انتخاب الکترونیک در حال حاضر با دو برند اصلی دوو و اسنوا در بازار تلویزیون حضور دارد. قیمت تلویزیون دوو کمی از قیمت تلویزیون اسنوا بیشتر است. این شاید به دلیل قدیمی‌تر بودن برند دوو باشد. انتخاب الکترونیک در مزایده‌ای موفق به خرید امتیاز بخش لوازم خانگی دوو شد و از آن زمان محصولات بسیاری تحت برند اصالتا کره‌ای روانه‌ی بازار کرده است. چه تلویزیون دوو را خریداری کنید چه سراغ تلویزیون اسنوا بروید، شرکت انتخاب سرویس پشتیبانی محصول شما را بر عهده خواهد داشت. انتخاب سرویس برای هر دو برند تلویزیون اسنوا و دوو گارانتی ۲۴ ماهه را در نظر گرفته است.

شرکت مادیران و تلویزیون ایکس ویژن

شرکت با سابقه‌ی ماشین های اداری ایران، مادیران که مدت‌ها به عرضه و پشتیبانی برند ال‌جی در ایران مشغول بود از ۱۳۸۵ برند ایکس ویژن را به ثبت رساند. در سال ۱۳۹۷ کارخانه‌ی تولید محصولات خانگی مادیران در هشتگرد پایه‌گذاری شد و این شرکت تصمیم گرفت با برند ایکس ویژن در سطح گسترده‌ای فعالیت خود را ادامه دهد. امروزه لوازم الکترونیکی و خانگی بسیاری تحت این برند در بازار وجود دارد که از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن یکی از این محصولات است که پشتیبانی بسیار قوی مادیران را دارد. مادیران نیز مانند انتخاب الکترونیک تلویزیون‌های خود را تا دو سال گارانتی می‌کند.

سام الکترونیک و تلویزیون‌های سام

سام الکترونیک که سال‌ها عرضه و پشتیبانی تلویزیون های سامسونگ را برعهده داشت، با اخراج برند کره‌ای، فعالیت خود را تحت برند سام ادامه داد. اگر قصد خرید تلویزیون ساخت داخل داشته باشید، انواع تلویزیون ال ای دی سام در ابعاد ۳۲ تا ۶۵ اینچ می‌توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. تلویزیون SAM نیز به عنوان یک برند داخلی کیفیت مطلوبی داشته و با گارانتی ۲۴ ماهه سام سرویس عرضه می‌شود.

گلدیران و برند جی پلاس

جی پلاس نتیجه‌ی اخراج برند کره‌ای ال جی است. گلدیران با کوله باری از تجربه حاصل از سال‌ها عرضه و خدمات تلویزیون‌های ال‌جی، با ممنوعیت واردات رسمی این برند، دست به کار شد و برند جی پلاس را ثبت کرد. تلویزیون جی پلاس که ساخت ایران و محصول شرکت گلدیران محسوب می‌شود، در ابعاد ۳۲ تا ۷۵ اینچ در بازار وجود دارد. قیمت تلویزیون جی پلاس با در نظر گرفتن کیفیت آن معقول به نظر می‌رسد. ضمن اینکه تلویزیون ال ای دی جی پلاس از گارانتی رسمی ۲۴ ماهه‌ی گلدیران بهره می‌برد.

تلویزیون شهاب

شهاب یکی از اصیل‌ترین برندهای ایرانی در زمینه‌ی لوازم صوتی تصویری است که بیش ۶ دهه از شروع فعالیت آن می‌گذرد. این شرکت قدیمی به خوبی توانسته است خود را با پیشرفت‌های روز صنعت تلویزیون همگام کرده و تلویزیون‌های هوشمند 4K خود را با کمترین قیمت روانه‌ی بازار کند. اگر به دنبال ارزان ترین تلویزیون ایرانی هستید، شهاب برای شما گزینه‌های جذابی دارد. ارزانی شهاب البته به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست. برای نمونه، تلویزیون شهاب مدل SH1015K یک تلویزیون هوشمند ۸۶ اینچی است که در نوع خود کم‌نظیر است. شهاب نیز مانند سایر تلویزیون‌های ایرانی گارانتی رسمی دو ساله دارد.

خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل

برای خرید بهترین تلویزیون ساخت داخل باید به چند نکته توجه کنید. اول اینکه ابعاد تلویزیونی که می‌خرید باید با فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار بگیرد هم‌خوانی داشته باشد. درست است که همیشه ابعاد بزرگتر جذاب‌تر است؛ اما قیمت تلویزیون بستگی زیادی به ابعاد آن دارد. اگر یک تلویزیون ۵۰ اینچ برای فضای شما کافی است، پیشنهاد می‌کنیم کمتر از۲۰ میلیون هزینه کنید و یک تلویزیون هوشمند ایرانی با رزولوشن 4K بخرید؛ چرا که همین تلویزیون در ابعاد ۷۵ اینچ حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد.

نکته‌ی دیگر هوشمند بودن تلویزیون است. امروزه هوشمند بودن تلویزیون به یک ویژگی اساسی تبدیل شده است. انواع تلویزیون ال ای دی قابلیت دریافت شبکه‌های دیجیتال را دارند؛ اما همه‌ی آن‌ها به اینترنت وصل نمی‌شوند. برای این که بتوانید به اینترنت وصل شده و از برنامه‌های شبکه‌ی خانگی بهره ببرید باید سراغ تلویزیون اندرویدی بروید. قیمت تلویزیون اندرویدی کمی بیشتر از مدل‌های معمولی است؛ اما این تفاوت قیمت قطعا به کارایی بیشتر آن می‌ارزد.

با عرضه‌ی تلویزیون‌های 8K در حال حاضر رزولوشن 4K یک استاندارد محسوب می‌شود و خرید تلویزیون جدید با رزولوشنی پایین‌تر از آن منطقی به نظر نمی‌رسد. پس اگر به تماشای فیلم و فوتبال با کیفیت خیلی بالا علاقه‌مند هستید سعی کنید دست‌کم سراغ کیفیت UHD رفته و از خرید تلویزیون FHD خودداری کنید.

خرید تلویزیون ایرانی با کمک زومیت

برای خرید تلویزیون ایرانی می‌توانید از سایت زومیت کمک بگیرید. بخش محصول زومیت دیتابیس عظیمی از انواع تلویزیون را در خود جای داده است. شما در این بخش می‌توانید اطلاعات جامعی از مشخصات فنی، تصاویر و نظرات کاربران در مورد انواع تلویزیون را مشاهده کرده و با چشم باز نسبت به خرید تلویزیون ایرانی اقدام کنید.

لیست قیمت تلویزیون در زومیت بر اساس پایین ترین قیمت تلویزیون در فروشگاه‌های آنلاین ساخته می‌شود. اگر برند خاصی مد نظرتان است می توانید از فیلترها، برند محبوبتان را انتخاب کنید تا تنها لیست قیمت تلویزیون همان برند به نمایش در بیاید. همچنین برای خلاصه‌تر کردن لیست می‌توانید سقف بودجه‌ی خود را نیز از همان بخش تعیین کنید تا تنها گزینه‌هایی که از نظر قیمت در بازه‌ی قیمتی مورد نظرتان هستند نمایش داده شوند.

پس از مقایسه انواع تلویزیون اگر تصمیم به خرید آنلاین تلویزیون گرفتید، کافی است وارد صفحه‌ی اختصاصی تلویزیون مورد نظرتان شوید و نمودار تغییرات قیمت آن را مشاهده کنید. اگر تشخیص دادید که وقت مناسبی را برای خرید انتخاب کرده‌اید، به زبانه‌ی فروشندگان و قیمت بروید. در آنجا فهرستی از قیمت‌ها و فروشندگان معتبر وجود دارند. کلیک روی هر فروشگاه شما را به صفحه‌ی رسمی محصول محبوبتان در همان فروشگاه هدایت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • چرا تریپل اچ در درفت امسال یک تگ تیم محبوب را از بین برد؟/اخبار WWE
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi