Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:27:21 GMT

۱۰۹ کلاس درس مهرماه تحویل آموزش و پرورش گلستان می شود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۴۵۴۹

۱۰۹ کلاس درس مهرماه تحویل آموزش و پرورش گلستان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر لیوانی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مهرماه امسال ۱۳ واحد آموزشی با ۱۰۹ کلاس درس و زیربنای ۲۳ هزار مترمربع تحویل آموزش و پرورش گلستان می‌شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان با بیان این که برای این پروژه‌ها ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: ۳۰ درصد مبلغ هزینه شده در این واحدها از محل مشارکت خیران تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته لیوانی خیرین در ۷۵ درصد پروژه‌ها مشارکت داشته اند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان همچنین از کلنگ زنی یک واحد آموزشی مشارکتی در شهرستان کلاله خبرداد.

وی اضافه کرد: این واحد آموزشی با چهار کلاس درس و ۵۴۰ مترمربع زیربنا با مشارکت خیّران نیک اندیش حاج جمشید نجّاری و حاجیه خانم زهرا مردانی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان در روستای کُنگور احداث و به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است خیران این مدرسه را با تقدیم به تمامی مادران ایران زمین و به یادبود مادران معصومه صادقی مطلق و فاطمه رضازاده «آموزشگاه مادر» نام گذاری کردند.

کد خبر 5293194

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان نوسازی مدارس اداره کل آموزش و پرورش گلستان ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی سفر رئیس جمهور به خوزستان اردبیل دولت سیزدهم محرم 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل