Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از غیر فعال بودن مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ٩ و ١٠ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش نجیمی در اینستاگرام خود نوشت:

"به نام خدا

به اطلاع همشهریان گرامی می‌رساند با توجه به محدودیت موجودی واکسن و نیاز به ارتقای نحوه نوبت دهی، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان اصفهان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ٩ و ١٠ شهریورماه فعال نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است از هر گونه مراجعه به این مراکز خودداری شود. بدیهی است از افراد دارای نوبت مورد اشاره متعاقباً دعوت به عمل می‌آید. "

کد خبر 518360

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اینستاگرام واکسن کرونا واکسن مراکز واکسیناسیون کرونا شهريورماه موج پنجم کرونا در ایران موج پنجم کرونا در اصفهان موج پنجم کرونا مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان اصفهان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه‌ی‌ بارشی از امروز (سه شنبه) تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تاثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که در نیمه غربی و نواحی شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در ساعاتی از روزهای پنجشنبه و جمعه و در مناطق یاد شده، با آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ساعتی از امروز و فردا، به دلیل تقویت نسبی بادهای جنوبی در منطقه، امکان نفوذ غبار نسبتاً رقیق به نیمه غربی (بویژه در مناطق مرزی) چندان دور از انتظار نمی باشد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه موقتاً از شدت ناپایداری کاسته می شود؛ اما در روزهای دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، مجدداً شاهد بارش هایی همراه با رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

به گفته زورآوند دمای روزانه‏ هوا که از امروز تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد؛ در روزهای شنبه و یکشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6092114

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • سامانه بارشی بهاری چهارشنبه فعال می‌شود
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان