Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پست، تمبر یادبود سیدمحمد محیط طباطبایی ادیب و نویسنده بزرگ کشورمان در حاشیه ششصد و پانزدهمین شب بخارا با همکاری موزه ارتباطات کشور، کمیته ملی موزه‌های ایران، موزه ملی، شرکت ملی پست و کمیسیون ملی یونسکو، روز دوشنبه در موزه ایران باستان رونمایی شد. 
رئیس موزه ملی ارتباطات در این مراسم با اشاره به اینکه شرکت ملی پست با همکاری شورای عالی تمبر توانسته برای معرفی اساتید و بزرگان کشور تمبر یادبود چاپ کند، گفت: از ابتدای سال 99 معرفی هنرمندان و اساتید با رونمایی از تمبر جلال آل احمد کلید خورد امیدواریم این روند با معرفی هنرمندان و اساتید بیشتر تداوم پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه به عنوان سفیر فرهنگی این تمبرها بر روی پاکت برای 198 کشور ارسال می شود، گفت: چند سالی بود تمبر از چرخه پستی خارج شده بود که خوشبختانه از سال گذشته دوباره وارد این روند شده است.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران دولت تمبر یادبود نماد صلح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران دولت شرکت ملی پست ایران دولت شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند