Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۸ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اتوبوس حامل انواع کالای قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو اقلامی شامل: ۵۱۸ ثوپ انواع لباس، پارچه ۳ طاقه، آبمیوه گیری ۴ دستگاه، خمیر بازی ۱۲۰ عدد، آنتن تلویزیون ۱۰ دستگاه، همگی قاچاق و بدون پروانه گمرکی کشف وضبط می‌کنند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی وخودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: برخورد با پدیده قاچاق در دستور کار ماموران انتظامی قرار دارد و با شدت با این پدیده شوم که باعث تخریب تولید ملی است برخورد می‌شود.

دستگیری ۴۶ خرده فروش مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی فسا از کشف ۱۵۱ کیلو و ۳۴۱ گرم انواع مواد مخدر طی یک ماه گذشته در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان‌ها انتظامی شهرستان، به منظور برخورد با قاچاقچیان و تنگ کردن عرصه بر خرده فروشان، اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: افسران پلیس موفق شدند طی یک ماه گذشته با اقدامات تخصصی و شناسایی نقاط آلوده، در چند عملیات جداگانه مقدار ۱۵۱ کیلو و ۳۴۱ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام انتظامی به توقیف ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در امر قاچاق و توزیع مواد مخدر از آن استفاده می‌شد، اشاره کرد و گفت: تعداد ۴۶ نفر قاچاقچی و خرده فروش نیز دستگیر و روانه دادسرا شدند.

نیسان حامل ۹۸ کیلو مواد مخدر توقیف شد

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۲ نفردر این رابطه، خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان، اظهار کرد: به منظور مبارزه جدی با سودا گران مرگ ماموران انتظامی این شهرستان با کسب خبر از انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به فارس، بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی لارستان افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با تشکیل ۲ گروه در محور مواصلاتی و چندین ساعت تعقیب و مراقبت، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او گفت: ماموران پس از بررسی دقیق موفق شدند تعداد ۲۵ بسته در اوزان مختلف و در مجموع ۹۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که در قسمت کف نیسان به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کنند.

سرهنگ امجدی با بیان این که در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود: جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر حتمی و همیشگی است.

او از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس قدردانی و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق در خرامه

فرمانده انتظامی خرامه از کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد.

سرهنگ زمان اله کریمی فرمانده انتظامی خرامه گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به منظور طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق موفق شدند، ۵ دستگاه ماینر به همراه تجهیزات مربوطه که همگی بصورت قاچاق حمل می‌شد کشف کنند.

این مقام انتظامی، با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: پرونده متشکله به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.

فرمانده انتظامی خرامه افزود: قاچاق کالا یکی از مهم‌ترین مسائل تهدیدکننده‌ی اقتصاد است که بدون تردید، مقابله و مبارزه‌ی با آن توسط دولت‌ها، بدون همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم راه به جایی نخواهد برد لذا از مردم انتظار داریم که در این زمینه با پلیس همکاری کنند و هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را به پلیس اطلاع دهند.

اقدام به موقع پلیس جان زن جوان را نجات داد

فرمانده انتظامی لارستان گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی صحرای باغ این شهرستان، یک زن جوان از غرق شدن در سد خاکی بنو نجات یافت.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: شخصی در حالت پریشان به واحد گشت مراجعه و اظهار داشت ۲ نفر در حال غرق شدن در سد خاکی بنو هستند که ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند.

او افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر خانم که به اطراف سد رفته بودند به دلیل آشنا نبودن با فن شنا به داخل سد سقوط و در حال غرق شدن بودند، که یکی از ماموران وظیفه شناس به محض مشاهده صحنه، بدون درنگ به داخل آب می‌رود و با تلاش فراوان یکی از آن‌ها را نجات می‌دهد.

فرمانده انتظامی لارستان ضمن تقدیر از اقدام به موقع افسر وظیفه شناس ستواندوم فضل اله طاهر زاده گفت: تلاش برای نجات فرد دیگر میسر نشد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا و تفریح نیست و جوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن و استخر‌ها برای شنا استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی غرق شدگی ماموران انتظامی این شهرستان فرمانده انتظامی لارستان اقدام به موقع مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت