Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنان ایران در ست اول کمی با احتیاط بازی کردند و اگر بازنده می‌شدیم کار برای ما سخت می‌شد.

خبرگزاری میزان - مسعود آرمات، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی مقابل جمهوری چک اظهار داشت: تیم چک نایب قهرمان اروپا بود و اگر به آنها فرصت می‌دادیم ما را اذیت می‌کردند، چون خیلی حساب شده بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازی قبلی تا این بازی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده بودیم و خوشبختانه بازیکنان تمام موارد مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و توانستیم تیم حریف را از جریان بازی خارج کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ایران در ست اول کمی با احتیاط بازی کردند و اگر بازنده می‌شدیم کار برای ما سخت می‌شد. در ادامه روند رو به رشدی داشتیم و به خوبی در ست‌های بعدی برنده شدیم. به شاگردانم گفته بودم که شروع بازی برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه در نهایت توانستیم به هدف خود برسیم.

 سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه در ست‌های دوم و سوم پیروزی ایران خیلی زود قطعی شده بود، بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده نکرد، تصریح کرد: از طرح این سوال تعجب می‌کنم. در رده نوجوانان اگر اختلاف ۷-۸ امتیاز هم باشد کار تمام شده نیست، چون خطاهای زیادی از بازیکنان رخ می‌دهد. اگر ذخیره‌ها را به زمین می‌آوردم و می‌باختیم آیا از من ایراد نمی‌گرفتند که چرا این کار را کرده‌ام؟ نظر تمام کارشناسان محترم است، اما نمی‌توان تمام نظرات را در زمین اجرا کرد. ما باید به دنبال کسب نتیجه برای تیم باشیم و در همین راستا تلاش می‌کنیم.

 آرمات درمورد دلایل پیروزی راحت در ست‌های دوم و سوم، خاطرنشان کرد: قرار بود ما مقابل جمهوری چک سرویس ریسکی نزنیم و با کنترل پیش برویم. خوشبختانه بازیکنان تمام نکات مدنظر کادر فنی را اجرا کردند و به آنها ثابت شد که اگر به کادر فنی اعتماد کنند به نتیجه می‌‌رسند.

 وی درخصوص بازی بعدی تیمش مقابل آرژانتین گفت: این برد را فراموش می‌کنیم. باید آرژانتین را آنالیز کنیم. چند بازی آنها را دیده‌ایم و تمرکز ما از حالا روی حریف بعدی است. باید آرژانتین را شکست دهیم و به جمع ۴ تیم برتر برسیم که نتیجه خیلی خوبی است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران درخصوص میزان هماهنگی شاگردانش، اظهار داشت: ما هماهنگی خوبی داشتیم، اما با کمبود بازی‌های رسمی روبرو بودیم. اگر این مسابقات یک ماه دیگر هم طول بکشد قول می‌دهم همه ما را تحسین کنند، چون روز به روز بهتر می‌شویم. برای مثال تیم‌های اروپایی در مسابقات قاره‌ای حضور داشتند و حدود ۲ سال است که با هم تمرین می‌کنند، اما ما حدود یک ماه است که به ترکیب نهایی رسیده‌ایم. 

بیشتر بخوانید: اولتیماتومی در حد ترقه/ زور باشگاه کره‌ای به فدراسیون والیبال چربید

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال مسعوند آرمات تیم ملی والیبال نوجوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال نوجوانان والیبال نوجوانان ایران سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. این بازی به واسطه قرار گرفتن دو تیم در رده های دوم و سوم با ۵۲ و ۴۵ امتیاز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

محمود کلهر کارشناس فوتبال در خصوص این بازی اظهار داشت: نتیجه این دیدار می تواند تاثیر زیادی روی قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. سپاهان اگر پیروز شود، کورس قهرمانی جذاب تر خواهد شد. پرسپولیس متاسفانه از جام حذفی حذف شد و در بازی با آلومینیوم نشان داد که در ساختار دفاعی دچار مشکل است و نبود علیرضا بیرانوند هم خیلی زیاد به چشم آمد.

او ادامه داد: آمادگی ذهنی در این بازی بسیار مهم است و برای موفقیت در این دیدار کادر فنی پرسپولیس باید از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را آماده سپاهان کنند. «اوسمار ویه‌را» باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرد و در مصاف با سپاهان تعویض های بهتری داشته باشد.

او افزود: سپاهان دارای خط هافبک و حمله زهرداری است و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند. نتیجه گرفتن برابر پرسپولیس برای این تیم که از کورس فاصله گرفته بود بسیار مهم است.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران گفت: این بازی هم برای هر دو تیم بسیار مهم است و به نظرم قهرمان لیگ برتر از دل این دو بازی بیرون خواهد. استقلال یکی از تیم های باکیفیت این دوره از مسابقات بوده و روز به روز باکیفیت تر بازی می کند و صدرنشینی این تیم بی دلیل نیست.

کلهر تصریح کرد: تراکتور فراز و نشیب های زیادی داشته از طرفی با اضافه شدن حمید مطهری به کادر فنی این تیم مدیران و هواداران تراکتور می توانند امیدوار به کسب نتایج بهتر از تیم خود باشند چون مطهری سالهاست که در لیگ برتر فعال است و نسبت به تمام تیم ها شناخت خوبی دارد.

او در پایان گفت: تراکتور یک پیروزی روحیه بخش در جام حذفی به دست آورد و بازیکنان این تیم با انگیزه دوچندان گام به دیدار با استقلال خواهند گذاشت. امیدوارم کیفیت بالایی از دیدار های باقی مانده تا پایان فصل را شاهد باشیم و تیم ها بازی رو به جلویی را از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 6092719

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند