Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا نیز پایان اشغال ۲۰ ساله افغانستان توسط نیروهای آمریکایی را تایید کرد.

این عملیات قبل از مهلت سه شنبه تعیین شده توسط جو بایدن ، رئیس جمهور آمریکا به پایان رسید که از زمان پیشروی سریع طالبان و تصرف کابل در اوایل ماه جاری از سوی دموکرات ها و جمهوری خواهان به دلیل برخورد با افغانستان انتقادات زیادی را برانگیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس کنت مک‌کنزی فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه در کنفرانس خبری: آخرین هواپیمای باری سی-۱۷ ساعت ۱۵:۲۹ به وقت واشنگتن (مصادف با ساعت ۲۳:۵۹ به وقت تهران) فرودگاه بین‌المللی کابل را ترک کرده است.

بیش از ۱۲۲۰۰۰ نفر از ۱۴ آگوست از کابل خارج شده اند، یک روز قبل از آنکه طالبان دو دهه پس از برکناری از قدرت در حمله ۲۰۰۱ به رهبری ایالات متحده در سال ۲۰۰۱ ، کنترل کشور را در دست بگیرند.

311311

کد خبر 1550140

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • اگر آمریکا نبود اشغالگری اسرائیل در ۷ اکتبر پایان یافته بود
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • وقوع انفجار در کابل
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان