Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پاراتیراندازی ایران گفت: صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه پارالمپیک توکیو طبیعی بود چون بهترین تیرانداز زن جهان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی  ایسنا به توکیو، حسین امیری سرمربی تیم پاراتیراندازی ایران بعد از صعود ساره جوانمردی به فینال تپانچه 10 متر پارالمپیک توکیو گفت: صعود ساره جوانمردی به مرحله نهایی طبیعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بهترین تیرانداز زن جهان در این ماده است ولی فشارها در پارالمپیک بیشتر است.
او افزود: اگر جوانمردی در یک مقطع کمی ضعیف عمل کرد به این خاطر بود که صندلی اش نیاز به جابجایی داشت. بعد از رفع این مشکل، عملکردش بهتر شد. باید ببینیم در فینال چه می شود.
سرمربی تیم پاراتیراندازی در پایان درباره حذف سمیرا ارم هم گفت: از سمیرا انتظار نمی رفت که صعود کند چون به عنوان ورزشکار حمایتی به پارالمپیک آمده بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارالمپیک 2020 توکیو پاراتیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم