Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@00:03:37 GMT

سه هزار خودروی عمومی در استان مرکزی گازسوز شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۶۳۶۹

سه هزار خودروی عمومی در استان مرکزی گازسوز شد

«سعید جمشیدی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه پارسال کلید خورد که تا کنون سه هزار خودرو در استان گازسوز شده است.

وی ادامه داد: مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی در تمامی مقاطع رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

niopdc.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی اضافه کرد: بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.  

جمشیدی با بیان اینکه چهار مرکز در استان برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده‌اند، گفت: به‌طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه دارد که از منابع طرح پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور قرار دارد.

وی افزود: متقاضیان با وارد شدن در سامانه و ثبت شماره ملی و تلفن همراه خود در نوبت قرار می‌گیرند و براساس آدرس و محل زندگی مالکان خودرو درخواست آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی نفت گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی نفت گاز استان مرکزی نفت گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان تجهیز می شود
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • جابه‌جایی ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودروی ترانزیتی
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم