Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع اوپک اعلام کردند قیمت حدود ۷۰ دلار در هر بشکه برای نفت مناسب است و این ائتلاف می‌تواند به روند افزایش ۴۰۰ هزار بشکه ای خود ادامه دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، طبق گفته منابع اوپک پلاس، این ائتلاف احتمالاً در اجلاس روز چهارشنبه سیاست تولید را ثابت نگه می‌دارد و به روند افزایش متعادل تولید ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان کشورهای صادر کننده نفت و متحدانش از جمله روسیه طی ائتلافی موسوم به اوپک پلاس در اول سپتامبر دیدار می‌کنند تا در مورد افزایش 400 هزار بشکه‌ای تولید برای چند ماه آینده تصمیم‌گیری کنند. 

 جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از اوپک و متحدانش خواسته برای مقابله با افزایش قیمت بنزین که تهدیدی برای بهبود اقتصاد جهان است، تولید نفت را افزایش دهند.

قیمت نفت خام برنت در روز دوشنبه با 16 سنت معادل 0.2 درصد کاهش به بشکه ای 72.54 دلار رسید. قیمت نفت در هفته گذشته 11 درصد به خاطر نگرانی در مورد اختلال در تولید نفت ناشی از طوفان ایدا افزایش داشت.

کویت: اوپک ممکن است افزایش 400 هزار بشکه نفت در روز را لغو کندائتلاف اوپک پلاس تولید خود را همگام با افزایش قیمت نفت بالا می‌برد

ولی منابع اوپک اعلام کردند افزایش اخیر قیمت نفت موقتی و نتیجه اختلال در عرضه آن در مکزیک و طوفان سهمگین در گالف کوست آمریکا بوده است.

طبق گفته منابع اوپک، قیمت حدود 70 دلار در هر بشکه برای نفت مناسب است و این ائتلاف می‌تواند به روند افزایش 400 هزار بشکه ای خود ادامه دهد.

وزیر نفت کویت با اشاره به تاثیر همه‌گیری کرونا بر اقتصاد‌های شرق آسیا و چین گفت در اجلاس این هفته اوپک پلاس در مورد ادامه همین روند افزایش تولید یا توقف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/82

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روند افزایش منابع اوپک هزار بشکه اوپک پلاس قیمت نفت بشکه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک، قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ در بازار آزاد به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان رسیده و به‌جز شاسی‌بلند وارداتی سایپا، اغلب مدل‌های داخلی این کارخانه هم درمقایسه با دیروز با قیمت کمتری فروخته می‌شوند.

قیمت کوئیک GX مدل با ریزش ۱۷ میلیونی به ۴۴۳ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد. اطلس و شاهین دنده‌ای با افت قیمت سه میلیونی روانه بازار شدند و دو میلیون تومان از ارقام پیشنهادی فروشنده‌های ساینا S و کوییک SR تقلیل پیدا کرده است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

 

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 17 اردیبهشت 18 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

342 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

445 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

460 میلیون تومان

443 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

450 میلیون تومان

448 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

590 میلیون تومان

587 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 690 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 830 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

762 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

855 میلیون تومان

850 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • وزارت خارجه روسیه: ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • همکاری اوپک با عراق و قزاقستان برای جبران مازاد نفت