Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قاین، جواد یوسفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات خوبی توسط بانک امانات پزشکی به جامعه هدف ارائه شده، اظهار داشت: طی این مدت یک میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال کمک حمایتی درمانی به حساب بیماران نیازمند شهرستان واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت به بیش از ۱۲۰ پرونده پزشکی رسیدگی شده است، افزود: این خدمات شامل کمک درمانی بستری و جراحی، فیزیوتراپی، بیماران کلیوی، دندانپزشکی، خرید عینک طبی، خرید پروتز و غیره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان قاین با ابراز امیدواری از حمایت بیشتر به بیماران نیازمند، گفت: با تخصیص بودجه حمایتی قطعا می‌توانیم به بیماران نیازمند بیشتری خدمات حمایتی، درمانی ارائه دهیم.

یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن از مردم و خیرین خواستاریم با اهدای کپسول اکسیژن و اکسیژن‌ساز، یاری‌گر هلال‌احمر در دست‌گیری از آسیب‌دیدگان این بیماری باشند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران درمان جمعیت هلال احمر جراحی بیماران نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: اعضای بدن نوجوان ۱۴ ساله اهل لردگان جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
خانم کیانی افزود: صبح امروز در بیمارستان لردگان اعضای پیکر علی خلیل طهماسبی که در تصادف دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده جداسازی و به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.
وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی برای اهداء به شیراز ارسال شد.
کیانی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل «فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو» اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند