Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،  در راستای بسط و گسترش سنت پیامبر گرامی اسلام (ص) و فراهم ساختن زمینه ازدواج‌ جوانان این موسسه در مرداد ماه به مبلغ۲۴۰/۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان عزیز پرداخت نمود.

 هموطنان محترم می توانند ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز در موسسه اعتباری ملل و برخورداری از اجر معنوی، امکان اختصاص مبالغ جمع آوری شده را از سوی این موسسه در اموری چون رفع نیازهای ضروری، تهیه جهیزیه، ازدواج، درمان بیماری و امور عام المنفعه فراهم سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پربیننده ترین سقف دریافت خسارت در تصادفات رانندگی بدون کروکی چقدر است؟ عرضه ۳۵۹ میلیون دلار در سامانه نیما رشد ۹درصدی سود بیمه آسیا در مرداد ماه / سود عملیاتی آسیا به ۵۷۰میلیارد تومان رسید عرضه ۲۸۹ میلیون دلار در سامانه نیما طی روز جاری نسبت برگشت چک در دسته چک‌ های جدید نصف دسته چک‌ های قدیمی است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: موسسه ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • رقابت منفی دلار نیما و بازار آزاد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد