Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: شاخص بهره مندی از آب شرب سیستان و بلوچستان ۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: شاخص بهره مندی روستاییان  سیستان و بلوچستان از آب شرب نسبت به سال‌های گذشته ۴ درصد رشد کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا برای اولین بار در سال گذشته ۳۳۳ روستا که با تانکر آبرسانی می‌شدند، به شبکه آب شرب متصل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: با اتصال روستا‌ها به شبکه آب شرب ۱۱۰ هزار نفر از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه، در این مدت مشکل تنش آبی در ۴۲۰ روستا مرتفع شده، تصریح کرد: کار آبرسانی به ۳۵۰ روستا به خیران واگذار شده است که به زودی وارد مدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره یکپارچه سازی اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی، گفت: اکنون علاوه بر ۵۱ شهر استان ۵۵۹۴ روستا هم به تحت پوشش آب و فاضلاب قرار گرفته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب شرب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم

یاسر اکبریان با اشاره به اینکه اولویت مهم دولت سیزدهم رفع محرومیت است، اظهارکرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای رفع محرومیت است‌
به گفته وی با توجه به اهتمام دولت سیزدهم در آبرسانی به روستا‌های مناطق محروم از ابتدای دولت تا پایان سال گذشته آبرسانی به ۱۶۱ روستا انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: آبرسانی به این تعداد روستا جمعیت ۷۸ هزار نفری را تحت پوشش قرار داده است.
اکبریان با اشاره به اینکه آبرسانی به روستا‌های محروم در قالب جهاد آبرسانی و رفع محرومیت در دست اقدام است، بیان کرد: برنامه‌ریزی شرکت آب و فاضلاب استان تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • دسترسی ۷۸ هزار روستایی به آب آشامیدنی سالم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور