Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیداکبر نوربخش‌رضایی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم ترحیم «سوم، هفته و...» در شرایط کرونایی و اقدامات سخت‌گیرانه در آرامستان‎ بهشت رحمت برای جلوگیری از تجمعات و مبارزه با شیوع کووید_۱۹، چنانچه در آگهی ترحیم اموات تاریخ و ساعت برگزاری مراسم درج شود، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان شهرکرد از همه چاپخانه‌ها و خدمات چاپ درخواست می‌شود از هرگونه درج تاریخ و ساعت در آگهی‌ها خودداری کنند و چنانچه مشاهده شود، برخورد قانونی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید

تصویب اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در چهارمحال و بختیاری

نوربخش‌رضایی اضافه کرد: آگهی‌‎های ترحیم همراه با درج ساعت و تاریخ یکی از علل تجمع زیاد پشت مسیر بسته ورودی به آرامستان بهشت رحمت و آرامستان‌‎های شهرکرد محسوب می‌شود، که پیامد آن شیوع ویروس کرونا است.

او ادامه داد: تصمیم ستاد و قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان، مبنی بر عدم چاپ اعلامیه متوفیان و جلوگیری از برگزاری مراسمات و تجمعات در آرامستان‌های شهرکرد است.

نوربخش‌رضایی اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید نسبت به ابلاغ در خصوص عدم چاپ اعلامیه متوفیان توسط چاپخانه‌ها جهت اجرای مصوبات ستاد و پیشگیری از موج پنجم کرونا اقدامات لازم را انجام دهد.

او ادامه داد: هرچند داغ عزیزان سخت است، اما از همه مردم می‌خواهیم از هرگونه اقدامی که موجب انتقال بیشتر این بیماری می‌شود اجتناب و از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شهرکرد مراسم ترحیم برخورد قانونی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت. این تیم از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899867

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش فینال جام ملت‌های فوتسال بین ایران و تایلند
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها؛ افغانستان در آستانه تاریخ‌سازی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی