Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن موحدیان رئیس شورای اسلامی مشهد امروز و در ابتدای چهارمین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک هفته دولت، گفت: هفته دولت فرصتی برای پاسداشت خدمات شهیدان رجایی و باهنر است، شهیدانی که سرمایه‌های بزرگی بودند که نظام و انقلاب از دست داد.

او افزود: دولت‌ها مدیون خون مطهر شهدا هستند و این دو شهید بزرگوار الگوی سرآمد برای همه دولت‌ها در اخلاص و خدمت بی منت بودند و با این اخلاص خاری در چشم دشمنان و استعمار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای اسلامی مشهد ادامه داد: امیدواریم امروز نیز دولت به معنای واقعی با استعمار جهانی و دشمنان انقلاب مبارزه کند و شورای شهر مشهد آماده همکاری با دولت در پیشبرد اهداف است.

موحدیان با اشاره به اینکه شورای شهر و مدیریت شهری برای کمک به کادر درمان در حال آماده‌سازی نمایشگاه بین‌المللی است تا آن را برای واکسیناسیون کرونا و یا بستری موقت بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهد، بیان کرد: همچنین هفته گذشته بلواری در مشهد به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه ظرفیت بهشت رضا (ع) در حال تکمیل شدن است و باید به فکر توسعه آن باشیم، تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری هزینه سنگینی برای نگهداری آرامستان‌ها می‌پردازد و اگر هزینه کفن و دفن نیز افزایش یابد باز هم شهرداری باید یارانه بپردازد از این رو امروز در شورا لایحه افزایش بهای خدمات برای قبور خانوادگی و آلاچیقی بررسی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: آرامستان بهشت رضا (ع) مشهد با وسعتی بیش از ۱۸۰ هکتار و ۶۵ بلوک دفن به عنوان بزرگترین آرامستان پایتخت معنوی ایران شناخته می‌شود که در محدوده جنوب شرقی مشهد و به فاصله ۱۵کیلومتری از مرکز شهر قرار دارد و در سال ۱۳۵۵ افتتاح شد.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی هفته دولت کادر بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، صد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد قرار بود روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شود که این جلسه لغو و برگزاری آن به امروز، ۱۷ اردیبهشت ماه موکول شد، اما حدود یک ساعت قبل از آغاز جلسه علنی، روابط عمومی شورای شهر اعلام کرد که این جلسه نیز لغو شده است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در خصوص لغو این جلسه علنی اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا در مرخصی و سفر هستند اما قرار بود این جلسه با ۱۰ عضو از ۱۵ عضو شورا برگزار شود.

حسن موحدیان افزود: قبل از آغاز جلسه علنی امروز نیز برای یکی از اعضای شورا اتفاقی رخ داد که نمی توانست در جلسه حضور داشته باشد، لذا این جلسه نیز لغو شد.

وی در خصوص ابلاغ نامه تعیین تکلیف وضعیت ادامه فعالیت هاشم دائمی عضو این شورا نیز گفت: فرمانداری نامه ای در این خصوص دریافت کرده اما تا کنون نامه ای به شورای شهر مشهد در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت این عضو ارسال نشده است.

۹ اردیبهشت به نام روز ملی شوراها در کشور نامگذاری شده است. 

در اسفند ۱۴۰۱، هاشم دائمی، یکی از اعضا شورای اسلامی شهر مشهد، با دستور دادستانی از حضور در شورا تعلیق شد.

گفته شده بود علت محکومیت دائمی مربوط به یک پرونده قدیمی پیش از عضویت وی در شورای شهر مشهد بوده است.

با این حال اواخر شهریور پارسال با نامه دادستانی دائمی رفع تعلیق شد.

شورای شهر مشهد ۱۵ عضو دارد.

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • ناشران بخش مجازی نمایشگاه سی‌وپنجم نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ اقدام کنند
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل