Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تیر و کمان بازی پارالمپیک توکیو در ماده کامپوند انفرادی مردان با کسب مدال نقره نماینده ایران به پایان رسید. رمضان بیابانی در دیدار نهایی این رشته با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ مغلوب «هی ژیائو» از چین شد.

مجید کهتری سرمربی کمانداران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با اشاره به این موفقیت گفت: اتفاق تاریخی بود و این مهم در حالی رقم خورد که کمانداران ایرانی از پارالمپیک ریو به بعد در اردو حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مدال نقره پارالمپیک با کمتر از ۵ سال فعالیت نشان از آن دارد که ما ظرفیت‌های زیادی در این رشته داریم.

او با اشاره به نتیجه بیابانی در مسابقات کامپوند پارالمپیک عنوان کرد: در بازی برابر نماینده روسیه ملی‌پوش ما پنج امتیاز عقب بود و این یعنی حذف، اما او توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و در تیر پایانی بازی را مساوی و در نهایت در تیر طلایی بر این رقیب مقتدر غلبه کرد. رنگ مدال بیابانی می‌توانست طلایی باشد، اما رقیب چینی او بسیار عالی بود و این موجب شد تا نماینده ما به مدال نقره بسنده کند.

کهتری با بیان اینکه این مدال آغاز راه توسعه کامپوند ورزشکاران پارالمپیکی است افزود: حضور علی سینا منشازاده و رمضان بیابانی نشان از آن دارد ما ظرفیت زیادی برای توسعه این رشته داریم. بی‌تردید این مدال آغاز راه توسعه تیر و کمان در بخش کامپوند است و مشتاقان زیادی را به سمت این رشته سوق خواهد دارد. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم استعدادیابی لازم در این بخش را انجام دهیم تا در دوره بعدی شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در خط مسابقه باشیم.

باخت منشازاده یکی دیگر از محور‌های مصاحبه کهتری بود. او در این زمینه گفت: این باخت خستگی را به تن من گذاشت. انتظار حضور هر ۲ نماینده ایران را در فینال داشتم.

بیشتر بخوانید

واریز پاداش پای سکوی ورزشکاران مدال‌آور تا به اینجای پارالمپیک توکیو/ مربیان هم بی‌نصیب نماندند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو پارالمپیک۲۰۲۰ مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند