Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:29:10 GMT

کهتری: رنگ مدال بیابانی می‌توانست طلایی باشد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۸۳۳۳

کهتری: رنگ مدال بیابانی می‌توانست طلایی باشد

سرمربی تیم کامپوند ایران با اشاره به کسب مدال نقره پارالمپیک توسط ملی‌پوش ایرانی گفت: این مدال آغاز راه توسعه این رشته در ورزش معلولان خواهد بود. 

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات تیر وکمان بازی پارالمپیک توکیو در ماده کامپوند انفرادی مردان با کسب مدال نقره نماینده ایران به پایان رسید. رمضان بیابانی در دیدار نهایی این رشته با نتیجه 147 بر 143 مغلوب «هی ژیائو» از چین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مجید کهتری سرمربی کمانداران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک توکیو با اشاره به این موفقیت گفت: اتفاق تاریخی بود و این مهم در حالی رقم خورد که کمانداران ایرانی از پارالمپیک ریو به بعد در اردو حضور پیدا کردند. کسب مدال نقره پارالمپیک با کمتر از 5 سال فعالیت نشان از آن دارد که ما ظرفیت‌های زیادی در این رشته داریم.

 

او با اشاره به نتیجه بیابانی در مسابقات کامپوند پارالمپیک عنوان کرد: در بازی برابر نماینده روسیه ملی‌پوش ما پنج امتیاز عقب بود و این یعنی حذف اما او توانست بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد و در تیر پایانی بازی را مساوی و درنهایت در تیر طلایی بر این رقیب مقتدر غلبه کرد.رنگ مدال بیابانی می‌توانست طلایی باشد اما رقیب چینی وی بسیار عالی بود و این موجب شد تا نماینده ما به مدال نقره بسنده کند. 

 

کهتری با بیان اینکه این مدال آغاز راه توسعه کامپوند ورزشکاران پارالمپیکی است افزود: حضور علی سینا منشازاده و رمضان بیابانی نشان از آن دارد ما ظرفیت زیادی برای توسعه این رشته را داریم. بی‌تردید این مدال آغاز راه توسعه تیر وکمان در بخش کامپوند است و مشتاقان زیادی را به سمت این رشته سوق خواهد دارد. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای باشد که بتوانیم استعدادیابی لازم در این بخش را انجام دهیم تا در دوره بعدی شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در خط مسابقه باشیم. 

 

باخت منشازاده یکی دیگر از محورهای مصاحبه کهتری بود. او در این زمینه گفت: این باخت خستگی را به تن من گذاشت. انتظار حضور هر 2 نماینده ایران را در فینال داشتم.

پارالمپیک توکیو 2020 تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارالمپیک توکیو 2020 تیر اندازی کمان مدال نقره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی

در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نمایندگان ایران در تپانچه بادی میکس موفق به کسب مدال نقره شدند.

به گزازش ایسنا، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، امروز جمعه ۷ اردیبهشت، نمایندگان ایران در ماده تپانچه بادی میکس متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شدند.

محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ثبت رکورد ۵۷۰ در جایگاه نخست قرار گرفتند و راهی مرحله فینال شدند و به مدال نقره این ماده دست یافتند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در این مسابقات ۱۲۵ ورزشکار  (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان حضور دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد