Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی اکبر کریمی درباره چرایی تولید برنامه «کارِ خونه» توضیح داد: همان طور که از نام این برنامه مشخص است تمرکز ما در تولید این برنامه ترکیب دو کلمه کار و خانه بوده است و اقتصادزایی توسط کاری که در خانه انجام می‌شود.

این تهیه‌کننده در ادامه افزود: کار خانگی اگر چه در دهه های اخیر در دنیا اهمیت و وجایگاه ویژه ای پیدا کرده و نقش کلیدی در اقتصاد کشورهای پیشرفته و توسعه یافته دارد اما  از دیرباز در بین خانواده های ایرانی جایگاهی ویژه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زندگی هایی که با تارو پود قالی دستباف مادران ایرانی گره خورده ، چاپ سنگی و... از نمدمالی و پوستین سازی و صنایع چرم تا رنگرزی و رنگسازی سنتی که قرن هاست از دل خانه های ایرانی و به دست مردان و زنان ایرانی انجام می‌شود.

کریمی بیان کرد:  از این رو بر آن شدیم تا در شرایط اقتصادی فعلی جامعه به مفهوم کسب و کارهای خانگی از طریق دعوت از کسانی که در این مسیر موفق بوده‌اند نگاهی ویژه داشته باشیم.

تهیه‌کننده «عصر خانواده» در توضیحی بیشتر پیرامون این برنامه جدید گروه خانواده افزود: حالا شبکه دوتلویزیون در یک برنامه با عنوان «کارِ خونه» قصد دارد میراث پدرانمان را به ما یادآوری کند. کارها و مشاغلی که در خانه ها انجام می‌شد و دست هایی که از دل خانه های این آب و خاک از دیرباز در رشد اقتصادی آن نقش داشتنددر این برنامه بیشتر ارج گذاشته می‌شوند.

وی در انتها افزود: «کارِ خونه» تلاش می‌کند تا همه جوانب یک فعالیت اقتصادی خانگی را برای مخاطب بررسی کند تا او با آگاهی وارد عرصه تولید شود و با کمترین سرمایه‌های اقتصادی نیز مسیر صحیحی را برای شروع کسب وکار خانگی خود آغاز کند.

تفاوت برنامه «کارِ خونه» با نمونه های مشابه آن این است که برای هر سطح از توانمندی اقتصادی و امکان کسب و کار یک نمونه واقعی معرفی می شود و سپس توسط کارشناسان برنامه که در استودیو حضور دارند،نقاط ضعف و قوت کارآفرین مورد بررسی قرار می گیرد و نکات کلیدی و طلایی جهت پیشرفت کارهای خانگی به مخاطب ارائه می شود.

گفتنی است «کارِ خونه» کاریست از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و کارگردانی رضا داستانی که جمعه‌ها حوالی ساعت 12:00 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

۵۸۵۸

کد خبر 1550234

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده، اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظر‌ها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم