Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار مدیر کل ثبت احوال استان قزوین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: شهید رجایی بالاترین الگوی پاکدستی، ایمان، تعهد و پیروی از امام و ولی فقیه بود و اگر همه مسوولان شاخص‌های ایشان را مد نظر قرار دهند و در عمل نیز اجرا کنند، به طور قطع موفقیت‌های عظیمی بدست می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برنامه‌ریزی دقیق را مستلزم در اختیار داشتن آمار صحیح و جامع دانست و خاطرنشان کرد: مسوولان برای اینکه برنامه‌ریزی دقیق و جامعی داشته باشند، به آمار دقیق نیازمند هستند و آمارهای ثبت احوال نقش مهمی در تصمیم گیری‌های کلان دارد و باید آمارهای ارائه شده صحیح و دقیق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر آمارها دقیق باشد، تصمیم‌گیری‌ها به درستی صورت می‌گیرد و هزینه‌ها کاهش می‌یابد، بنابراین ثبت احوال یک مجموعه مهم برای تحقق برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری دقیق است.

حسن صومی مدیر کل ثبت احوال استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از آمار ازدواج، طلاق و ولادت ارائه کرد.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین قزوین نام خانوادگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین سازمان ثبت احوال كشور استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین قزوین نام خانوادگی استان قزوین تصمیم گیری ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • زنگ خطر کاهش ولادت در خراسان رضوی به صدا در آمد
  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • جمعه، آخرین مهلت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ در قزوین
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)