Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس چند روز پس از جدایی کریستیانو رونالدو با انتشار بیانیه‌ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و به لحظات درخشان ستاره پرتغالی در ترکیب این تیم اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو روز جمعه پس از گمانه‌زنی‌های بسیار سرانجام به تصمیم خود برای جدایی از یوونتوس عمل کرده و پس از 12 سال دوری بار دیگر به جمع بازیکنان منچستریونایتد اضافه شد تا سال‌های پایانی دوران فوتبالی خود را در اولدترافورد پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن رکوردهای بسیاری را با بانوی پیر به ثبت رساند و حالا در بیانیه باشگاه یوونتوس آمده است:

«مسیر دو سمبل بزرگ فوتبال اروپا و جهان در تاریخ 10 جولای 2018 به یکدیگر گره خورد. کریستیانو رونالدو در 10 جولای 2018 بازیکن یوونتوس شد و رابطه‌ای عالی را با این تیم شکل داد. امروز پس از گذشت سه سال، 133 بازی، 101 گل و کسب پنج جام قهرمانی، این فصل به پایان می‌رسد. امروز مسیر رونالدو و یوونتوس جدا می‌شود. بیانیه رسمی منتشر شده را در زیر می‌خوانید.

در آن روز ماه جولای وقتی کریستیانو به تورین رسید، همه شور و شعف را حس می‌کردند و تا سال‌ها آن را به خاطر خواهند داشت. هواداران یوونتوس مانند یک پادشاه از رونالدو استقبال کردند، مشتاق دیدار او در زمین بودند، او را تشویق کردند و آماده بودند تا داستانی عالی را بنویسند. و این داستانی فوق العاده بود.

اولین اتفاق‌ها بسیار تاثیرگذار بود: اولین حضور در ویلار پروسا، جایی که سنت و تمایل به آینده‌ای عالی بار دیگر به چشم آمد، اولین دیدار رسمی در ورونا برابر کیه‌وو، اولین گل، اولین فریاد «Siuuu» در ورزشگاه آلیانز برابر ساسولو. سپس اولین جام‌ها: اولین سوپرکاپ که مشخصا توسط او به دست آمد، اولین قهرمانی لیگ، اولین قهرمانی جام حذفی امسال و عنوان بهترین گلزن که بار دیگر نصیب بازیکنی سفید و سیاه‌پوش شد. و رکوردها. رکوردهای بسیار.

 

 

او اولین بازیکن تاریخ یوونتوس بود که حداقل 100 گل در تمامی مسابقات در سه فصل ابتدایی حضورش در این تیم به ثمر رساند و از زمان بازی در سری آ بیشترین گل را وارد دروازه حریفان کرد: 81 گل که حداقل 10 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری بود. او با کسب عنوان آقای گلی به اولین بازیکنی تبدیل شد که بر تخت پادشاهی بهترین گلزنان سری آ، لالیگا و لیگ برتر تکیه زده است.

لحظات فراموش نشدنی که در کنار هم داشتیم بسیار زیاد است. ما می‌توانیم به بسیاری از آنها اشاره کرده، بار دیگر خاطراتشان را زنده کنیم و آنها را به روایت دربیاوریم اما این کمکی نخواهد کرد چون هرکس خاطره خاص خودش از رونالدو را دارد، همه احساسی مشترک دارند که نیازی به پاک کردن غبار از روی آنها نیست، همه همیشه احساس خود از طی کردن این مسیر در کنار او را به خاطر خواهند داشت.

امروز رابطه‌ای که در دهم جولای سه سال پیش شکل گرفت از هم گسسته می‌شود اما خاطراتی که به ثبت رسید باقی می‌ماند. و این سفری باورنکردنی بوده است.»

یوونتوس منچستریونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس منچستریونایتد کریستیانو رونالدو بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم

در جریان پیروزی امشب النصر مقابل الوحده در لیگ حرفه ای عربستان، کریستیانو رونالدو 3 گل از 6 گل تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (25.8MB)

دیگر خبرها

  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • واکنش کریستیانو رونالدو به 66امین هت‌تریک؛ احساس فوق العاده‌ای است + عکس
  • هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل الوحده با گزارش عربی / فیلم
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)