Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:27:57 GMT

تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۶۹۰۵۴

تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران

سخنگوی شورای شهر تهران از انتخاب روسا، نائب رئیسان و مخبرین کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در تشریح تعیین روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه به اتفاق آراء اعضای کمیسیون محمد آخوندی به عنوان ریاست کمیسیون، ناصر امانی به عنوان نایب رئیس و میثم مظفر به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در کمیسیون شهرسازی و معماری بر اساس آرای اعضا کمیسیون مهدی عباسی به عنوان رئیس کمیسیون، جعفر شربیانی نائب رئیس و مخبر کمیسیون تعیین شدند. همچنین کمیته شهرسازی و کمیسیون فرعی مسئولیتش بر عهده آقای شربیانی و مسئولیت دو کمیته معماری و طرح های شهری و کمیته بافت های فرسوده و تاریخی بر عهده مهدی عباسی گذاشته شده است. در این کمیسیون مهدی چمران حضور نیز دارند اما با توافق خودشان و سنت ادوار گذشته در هیچ کمیسیونی رئیس و نایب رئیس نشدند و در کنار اعضای کمیسیون هدایت را بر عهده دارند.

نادعلی ادامه داد: در کمیسیون سلامت و محیط زیست نیز بر اساس رای اعضا آقای مهدی پیرهادی به عنوان رئیس و مهدی بابایی به عنوان نائب رئیس و سوده نجفی به عنوان مخبر کمیسیون انتخاب شدند. مسئولیت کمیته محیط زیست و خدمات شهری با مهدی پیرهادی، مسئولیت کمیته ایمنی و مدیریت بحران و کمیته حفاظت و صیانت از باغات با مهدی بابایی و مسئولیت کمیته سلامت نیز بر عهده خانم سوده نجفی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در کمیسیون نظارت و حقوقی نیز بر اساس رای اعضا مهدی اقراریان به عنوان رئیس و نرجس سلیمانی به عنوان نائب رئیس و مخبر کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شورای شهر تهران مخبر کمیسیون نائب رئیس بر عهده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر